מירב

מֵירַב הוא קיבוץ דתי על מורדות הרי הגלבוע, סמוך לעיר בית שאן.

מירב שוכן בסמיכות לקיבוץ הדתי מעלה גלבוע. עקב היותם שני קיבוצים דתיים, הוחלט כי למרות מיקומם על הרי הגלבוע, הם לא ישוייכו מבחינה מוניציפלית למועצה אזורית גלבוע, אלא למועצה אזורית עמק המעיינות, שבה קיים גוש הקיבוצים הדתיים טירת צבי, שדה אליהו, עין הנצי"ב ושלוחות. לחצו לפרטים נוספים

ועדת הקליטה במירב משקיעה מאמצים גדולים ע"מ להגדיל את מספר התושבים ביישוב. מטרת תהליך
 הקליטה במירב היא ליצור קהילה אחת משותפת לכל תושבי המקום, בלי בידול בין האוכלוסיות השונות. תהליך הקליטה נועד להעמיק את ההיכרות בין המשפחות החדשות לבין אנשי היישוב.
משפחה שמתעניינת בקליטה תיצור קשר עם נציג ועדת הקליטה של היישוב. לאחר פגישה אישית עם נציגי הועדה, המשפחה מחליטה עם היא רוצה בהמשך התהליך. במידה והמשפחה מעוניינת, היא תוזמן לשבת למירב להיכרות יותר רחבה עם הקהילה. בסופו של תהליך הקבלה, משפחה מתאימה תקבע תאריך למעבר ליישוב.
במירב מספר דירות להשכרה כחלק מתהליך קליטה במקום. ישנם בתים קטנים (כ-65 מ"ר) לזוגות עם ילדים; מספר מצומצם של בתים גדולים יותר בשכונת פסגת מירב; ויש גם שכונת קראוונים חדשה לזוגות צעירים. במהלך תהליך הקליטה, נציגי היישוב יראו לכם את אופציות הדיור המתאימות.
כל משפחה שנקלטת במירב מקבלת ליווי צמוד ועזרה בתקופה הראשונה. כל משפחה חדשה מלווה ע"י משפחה ותיקה שעוזרת להבין את רזי החיים במקום. בנוסף, נציגי ועדת הקליטה מסייעים לנקלטים בכל נושא שנדרש.

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|