סוף תקופה במגדל העמק: אופק מלול נפרד מהמגרשים וזכה למשחק הוקרה מרגש
לאחר 16 שנים במדי המועדון בו גדל, אוהדים, חברים ואנשי כדורגל הגיעו למשחק הוקרה מפתיע שנערך לכבודו. שחקנים מהעבר וההווה, השופטת ספיר ברמן וראש העיר יקי בן חיים השתתפו באירוע המרגש. הקפטן ישמש כעוזרו של המאמן עומרי שחם בעונה הקרובה
צילום: אבי רביבו
