8 שנים והוא איננו: נחנך מצפה אורון המחודש

זהבה שאול: "שלחתי את בני לצבא והאחריות להשיבו היא על המדינה, אינני צריכה לרדוף אחריה. אני מקווה שהשנה אורון יחזור"

לאחר השקעה של כ-100 אלף שקלים ובשיתוף פעולה של קרן קימת לישראל, משרד הביטחון והמועצה האזורית עמק הירדן נערכה ביער שוויץ מעל הכנרת חנוכתו של המצפה המחודש ע"ש אורון שאול.
האירוע נערך בהשתתפות זהבה שאול – אימו של אורון לצד בני משפחתו, עידן גרינבאום ראש המועצה האזורית עמק הירדן, מיה ונטורה מנכ"לית המועצה, ד"ר עמרי בונה מנהל מרחב צפון בקק"ל, הרצל שמואל סגן ראש אגף משפחות הנצחה ומורשת במשרד הביטחון ובכירים נוספים.
זהבה שאול, אימו של אורון שאול: "8 שנים ועדיין איננו רואים את האור בקצה המנהרה. כולם אומרים שהם עושים אבל תוצאות אין. שלחתי את בני לצבא והאחריות להשיבו היא על המדינה, אינני צריכה לרדוף אחריה. אני מקווה שהשנה אורון יחזור".
עידן גרינבאום, ראש המועצה האזורית עמק הירדן: "שיתוף הפעולה עם קק"ל, משרד הביטחון והמועצה שהתגייסו איפשר את ההוקרה הראויה, אני מאחל לכולנו שבשנה הבאה המדינה תשיב את הבנים הביתה".
הרצל שמואל, סגן ראש אגף משפחות הנצחה ומורשת במשרד הביטחון: "ברגע שהגיעה הפנייה לחידוש האתר לא היססנו, שמחנו לתמוך במה שאפשר ועוד יתבצעו עבודות נוספות במצפה. האגף מלווה את המשפחות וכואב את כאבם העז".
ד״ר עמרי בונה, מנהל מרחב צפון בקק״ל: "אנו גאים לחנוך היום את המצפה המחודש, המאפשר את החיבור למורשת הקרב ולכבודם של חיילי צה"ל. קרן קימת לישראל תמשיך לחבק את המשפחות היקרות וכולי תקווה כי נוכל לחזות במהרה בשובם של הבנים הביתה".

העמק: רופאות ורופאי נשים מוחים על צביעות העולם הליברלי – אל מול פשעי המלחמה של החמאס

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|