"עוד נגיע": ירדנה ארזי והגבעטרון מגיעים לעפולה

חובבים מוזיקת אינסטרומנטאלית? צפו במופע חלילים סביב לעולם בעין חרוד. בא לכם לצחוק? קטורזה כבר מחכה לכם. הורים לילדים? ההצגה בייגלה מגיעה לעמק. והדובדבן שבקצפת: מופע של ירדנה ארזי עם הגבעטרון

• חלילים סביב לעולם

שבת 25.6.16 שעה 11:30 במשכן לאומנות בעין חרוד: החלילנים חגית רוזמרין וגיל בוהדאנה במופע דינאמי וסוחף, המציג מיגוון רחב של חלילים אקזוטיים וצלילים מפינות עולם שונות: חלילים אינדיאנים מהרי האנדים ועד צפון אמריקה, חלילים מהבלקן ואירלנד, חלילי עץ ובמבוק מהמזרח הרחוק, חלילי חרס, אוקרינות ועוד.. אותם מלווים כלי נגינה ייחודיים כדוגמת: מבירה וקלימבה אפריקאיות, הנג שוויצרי, צימבלון ממזרח אירופה, קערות טיבטיות, כלי הקשה שונים, משרוקיות, פעמונים וצפצפות ייחודיות. המוסיקה שואבת השפעות מכל אותם מקומות בהם סיירו חגית וגיל וחקרו את סוגי החלילים השונים.

לפרטים נוספים על הארוע

קטורזה
קטורזה

• קטורזה בבירת העמק

ראשון, היכל התרבות עפולה: מופע בידור מצחיק ומרגש. "שוביניסטי, אבל לא וולגארי. מגלה אמפתיה, נדיבות והתחשבות, מציע אהבה, הבנה וטוב לב כמעט כמו ביקור אצל פסיכיאטר, רק מהנה, זול ויעיל יותר".
קטורזה מציץ לחיינו. מה שאנחנו רוצים להראות בסלון ומה שמנסים להסתיר בחדר השינה. תמונות מחיי הזוגיות. למה היא מתכוונת כשהיא אומרת: רד לאוטו אני כבר באה, מה יש לה בתיק, למה היא מפריעה לראות כדורגל בטלוויזיה"?

לפרטים נוספים על האירוע

ההצגה בייגלה
ההצגה בייגלה בעפולה

• בא לכם בייגלה?

שלישי, היכל התרבות עפולה: בייגלה מי לא מכיר את כלב התחש הארוך והמקסים? הספר "בייגלה" מוצג בעיבוד חדש עם מיטב שירי הילדים ומשלב תיאטרון בובות , אנימציה, ריקודים וסיפור נוגע ללב על חברות ואהבה בקרב ילדים וכלבים. משך ההצגה: כ – 50 דקות ללא הפסקה עיבוד ובימוי: אלינור אגם בן – דוד.

לפרטים נוספים על האירוע

ירדנה ארזי והגבעתרון בהיכל התרבות בעפולה. מפגש מעניין של סגנונות שונים אבל משלימים
ירדנה ארזי והגבעתרון בהיכל התרבות בעפולה. מפגש מעניין של סגנונות שונים אבל משלימים

• ירדנה ארזי והגבעטרון

חמישי, היכל התרבות עפולה: מפגש אומנותי ובימתי ראשון מסוגו של שניים מהסמלים החשובים והמוערכים במוסיקה הישראלית. ירדנה ארזי, מהזמרות האהובות בישראל עם למעלה מ- 40 שנות קריירה מוסיקלית מצליחה, ולהקת הגבעטרון, זוכת פרס ישראל למפעל חיים, יפגשו יחד על במה אחת במופע משותף שיחזיר את כולנו הביתה

לפרטים נוספים על הארוע

לאירועי תרבות בלוח מבלים בעמק

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|