ניר העמק: תלמידי המסלול ללימודי משטרה יצאו לביקור בתחנת משטרת עפולה

במהלך הביקור הלימודי נחשפו התלמידים למגוון הפעילויות והתחומים הרבים בהן פועלת התחנה בבירת העמק. צילום: ניר העמק

בהובלת רפ"ק יקי קובי, מפקד לימודי משטרה בכפר הנוער ויצו ניר העמק, ומיכל סגל, מחנכת הכיתה- ביקרו חניכי המסלול במשטרת בירת העמק. בתחנה שאחראית על העיר עפולה וחולשת על המרחב הכפרי שעוטף את הסביבה- קיימות מחלקות רבות בהן מתבצעת עבודה מאומצת במגוון תחומים, חלקם סמויים ורחוקים מן העין.
בין היתר נחשפו החניכים לפעילותה של היחידה הטכנולוגית המסייעת לכוחות בשטח באמצעים ייחודיים, ואחראית על 9 תחנות במרחב העמקים. עוד ביקרו במחלקת החבלה, שם קיבלו הסבר והדגמה על פעילות החבלנים ותפקידם החשוב בשמירה על ביטחון האזרחים. כחלק מההדגמה הופעל הרובוט המשטרתי שתפקידו לבדוק חפצים חשודים ולנטרל מטענים במידת הצורך.
בהמשך נפגשו התלמידים עם לוחמי היס"מ ושמעו מהם על הפעילות השוטפת בימי שגרה ובפרט בתקופת המלחמה. גם שוטרי המחלקה לזיהוי פלילי- מז"פ- פתחו את דלתם לתלמידים ולימדו אותם כיצד לוקחים טביעת אצבעות ועל תפקידם בפיענוח פשעים מורכבים. לקראת סיום נפגשו עם אנשי יחידת האופנועים המשטרתית ושמעו מהם על שיטות האכיפה והתפקיד אותו ממלאים בשמירה על בטחון משתמשי הדרך במרחב.
"אני מברך אתכם על הבחירה שעשיתם בלימודי המקצוע הייחודי ומאחל לכולכם הרבה הצלחה בהמשך", סיכם את הביקור, תנ"צ אבי דניאלי, מפקד מרחב עמקים שפגש בתלמידים במהלך היום.

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|