גן נר: המחווה המרגשת של גילי כהן

אוהד מונדר חגג ביום שני את יום הולדתו התשיעי בשבי החמאס. הוא נחטף בשמחת תורה כשביקר את סבא וסבתא שלו בקיבוץ ניר עוז. גילי כהן, הבעלים של המכולת בגן נר הצטרף למחווה הארצית ותלה בלון עם שלט המייחל לחזרתו- וזכה לתגובות רבות

ביום שני השבוע חגג אוהד מונדר את יום הולדתו התשיעי כשהוא בשבי החמאס. אוהד נסע עם אימו לבקר את הסבא והסבתא בניר עוז. ביום שבת השחור ה- 7 באוקטובר הם נחטפו. יחד עם אוהד גם אמו קרן, סבתו רותי וסבו אברהם נמצאים בשבי. דודו של אוהד, רועי, נרצח בקיבוץ על ידי המחבלים הארורים.
בני משפחתו של אוהד ביקשו לציין את יום הולדתו בברכות ותליית בלונים. בין המתגייסים למחווה המרגשת גם גילי כהן, הבעלים של המכלת ביישוב הקהילתי גן נר, שנחשף לסיפור ולא יכול היה להתעלם ממנו.
לצד בלונים שהתנופפו בכניסה למכולת הוא גם תלה שלט מאיר עיניים עליו נכתב: "מזל טוב לאוהד מונדר, מחכים לשובך הביתה".
המחווה זכה להערכה רבים מהלקוחות ותושבי היישוב שסיפרו כי גילי רגיל לתמוך בעורף וגם בחיילים גם בימי שגרה ולא רק בעת לחימה. במקביל עלה לרשת הפייסבוק ביישוב פוסט שזכה לתגובות חיוביות רבות.
"זה המעט שאנחנו יכולים לעשות", אמר כהן, "ראיתי כתבה מרגשת על הילד וליבי יצא אליו ואל בני משפחתו. זה צמרר אותי, וכולי תקווה שהוא ישוב הביתה במהרה, בדיוק כמו שכתבנו בשלט. כל מחווה שמחזקת ומגבירה את המודעות חשובה בתקופה הקשה שאנו חווים. אני שמח שזה חיזק, גם אם לרגע את הקהילה שלנו שמתאחדת. קיבלתי המון תגובות חיוביות ואני סבור שחשוב שכולנו נרתם לחיזוק העורף והצבא".