"נלקחת ממני לעולמים. לקחו אותך ולא דאגו להחזיר אותך. אפילו לא את גופתך"

גופתו של סמל שקד דהן ז"ל, שנפל ב-7 לאוקטובר מוחזקת בידי החמאס – לאחר שנחטף לעזה. אמו סיגלית החליטה כי לא תשב ׳שבעה׳, כל עוד גופתו לא תוחזר. צילום: דובר צה״ל

דובר צה"ל התיר לפרסום לפני זמן קצר את שמותיהם של שלושה חיילים שנפלו במתקפת החמאס האכזרית ב-7 באוקטובר וגופותיהם מוחזקות בידי החמאס ברצועת עזה.
בין השלושה גם סמל שקד דהן ז"ל, מעפולה, לוחם בגדוד 77, עוצבת סער מגולן (7), בן 19 היה בנופלו. הודעה נמסרה למשפחתו. מדובר צה״ל נמסר כי סמל דהן הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", הוסיפו בדובר צה״ל.
סיגלית, אמו של שקד ז״ל העלתה לרשת החברתית פוסט מרגש, כואב ונוקב בו כתבה: ״"מצדיעה לך, שקד אהוב ויקר שלי. נלחמתי כל חיי לדאוג ולגדל אותך באהבה, חינוך מעולה, ערכים, סביבה ראויה. עשיתי למענך מה שהייתי חייבת כאימא. הצלחתי לשמור ולהגן עליך בהמון מצבים. נלקחת ממני לעולמים. לקחו אותך ולא דאגו להחזיר אותך. אפילו לא את גופתך. לא מכבד אותך, לא מכבד את המשפחה ובטח לא מכבד את המדינה. את הכבוד לך נתתי לך בעודך בחיים ואמשיך להנציח אותך. דע לך כי המוני המונים אוהבים אותך. החלטתי לא לשבת שבעה כל עוד גופתך לא הוחזרה. אוהבת אותך לנצח נצחים ילד יקר שלי", כתבה האם.