״חשוב שנישאר צנועים ועם רגליים על הקרקע״: תכונה בעפולה לקראת המשחק מול רעננה

הפועל עפולה תפגוש מחר(שישי) את עירוני רעננה למשחק מספר 3 בסדרת רבע הגמר. המאמן רועי פרל נבחר כמאמן העונה, תומר אסייג כפריצת העונה והזר האמריקאי ג'ימי הול נבחר ל- MVP. התחזית: יהיה חם. צילום: אלי פאר

הפועל עפולה בעונה קסומה, ובקרב המועדון ואוהדיו מקווים שבסיומה היא גם תעלה לליגת העל לאחר שנים רבות של ניסיונות שלא צלחו.
מי שמוביל את המועדון להצלחות הנוכחיות הוא רועי פרל שגדל במועדון, שיחק במדיו בבוגרים, שימש כעוזר מאמן ומאמן וחזר לקדנציה נוספת בעונה שעברה.
עפולה תפגוש מחר(שישי) בשעה 13:30 את מכבי עירוני רעננה למשחק שלישי בסדרת הטוב מבין 5 משחקים. לעפולה עומד יתרון הביתיות אותו החזירה במשחק מס' 2 ברעננה לאחר ניצחון משכנע שהסתיים בתוצאה 83:63.
למרות המעידה במשחק הראשון בבית בהפסד לרעננה, הניצחון המשכנע במשחק השני ברעננה מעיד על יכולותיהם של שחקניו של פרל שממשיכים את היכולת של העונה סדירה עם 19 נצ' ו7- הפסדים.
בסיום העונה הסדירה המצוינת לאחר 26 משחקים הוכתרו מאמן הקבוצה רועי פרל כמאמן העונה, תומר אסייג הגארד הצעיר הוכתר כ-'פריצת העונה' עם ממוצעים למשחק של 13 נק' 4.7 אס', 2.8 ריב' וחטיפה אחת, וסנטר הקבוצה האמריקאי ג'ימי הול שנבחר כ- MVP של העונה אותה סיים עם ממוצעים של 18.2 נק', 10.4 ריב', 3.1 אס' ומדד של 26.3.
על הכתרתו כמאמן העונה של הליגה אמר רועי פרל לעמקניוז: ״זו בחירה מחמיאה מאוד, סך הכל באמת עשינו עונה מצויינת שאופיינה לכל אורכה בכימיה נהדרת על ומחוץ למגרש. ברמה המקצועית ידענו להתלכד לקבוצה ששומרת טוב מאוד וכופה את סגנונה על היריבות. יחד עם זאת חשוב מאוד שנישאר צנועים ועם רגליים על הקרקע. אנחנו בעיצומה של סדרת רבע גמר פלייאוף וחשוב מאוד שנמשיך להיות מרוכזים ודרוכים על מנת שנצליח לעבור את הסדרה ולהעפיל לחצי הגמר".

הגארד הישראלי תומר אסייג. . צילום: אלי פאר
'פריצת העונה': הגארד הישראלי תומר אסייג

תומר אסייג על בחירתו כ'פריצת העונה': "אני שמח מאוד בבחירה בי כפריצת העונה, ומודה למאמן רועי פרל, לעוזר עודד הנדלר ולחברים שלי בקבוצה שיש להם חלק משמעותי בתואר הזה. אני שמח שמעריכים את ההתקדמות שלי. הכי חשוב לי כשחקן להתקדם ולהשתפר ולממש את הפוטנציאל שלי. הפנים עכשיו לתואר החשוב באמרת ולמטרה להעלות את הפועל עפולה לליגת העל. אנחנו צריכים את הקהל הגדול של חובבי הכדורסל בעפולה שיבוא וידחוף ויהיה חלק – כך אני מקווה – מעונה היסטורית".

ה- MVP של העונה: הסנטר ג'ימי הול
ה- MVP של העונה: הסנטר ג'ימי הול

ג'ימי הול אמר על בחירתו כ- MVP: אני אסיר תודה על התואר, אני מודה לאלוהים, למשפחתי, לאוהדים, להנהלה ולחברי לקבוצה. אני מקווה שנוכל לסיים את העונה הקסומה הזו בעליית ליגה".
כאמור ישנה תכונה רבה סביב המשחק מחר, כאשר מהמועדון נמסר שעלותו של כרטיס כניסה הוא 10 ₪, והצפי הוא לאולם מלא וגועש בעפולאים שיעודדו וידחפו את הקבוצה.