"השנה המירוץ היה ורוד וגדול יותר והכל בשביל הגיבורות"

כ-2000 רצות ורצים מכל העולם השתתפו במרוץ 'בשביל הגיבורות' למען מטופלות סרטן השד. צילום: רובי קוטר ודוברות עיריית עפולה

כ-2000 רצות ורצים מישראל וממדינות שונות בעולם כגון ירדן, פולין, ארה״ב ועוד הגיעו הבוקר למרוץ ״בשביל הגיבורות״ השלישי שהתקיים בפארק בעפולה ומטרתו להעלות את המודעות למאבק בסרטן השד. הרצות והרצים הקדישו את ריצתם לנשים החולות במחלה המטופלות במרכז הרפואי העמק וכאלה שהחלימו בעברן.
את המרוץ הזניקו ראש העיר עפולה אבי אלקבץ ומנהל המרכז רפואי העמק ד"ר מאור ממן וההכנסות יוקדשו כולן לטובת תמיכה בחולות בזמן הטיפולים, באמצעות טיפולים של רפואה משלימה במרכז הסרטן החדשני ׳בית שולמית׳ שיחנך בקרוב במרכז הרפואי העמק.
זו הפעם השלישית שהמרוץ החשוב מתקיים בעפולה. ד"ר מאור ממן מנהל המרכז הרפואי העמק: "אני שמח ונרגש להצטרף למסורת, השנה המירוץ ורוד וגדול יותר והכל בשביל הגיבורות. המרכז הרפואי העמק הוא מרכז מוביל לטיפול בסרטן השד. הגיבורה גלית תמיר חלמה את המירוץ המרגש והנהדר הזה כשהיא התמודדה עם המחלה וכולנו ביחד כאן כדי להעלות את המודעות למאבק בסרטן השד".
המרכז הרפואי מדיקה RMC בעפולה העניק חסות למרוץ. כ- 20 מעובדי המרכז ובני משפחתם השתתפו במרוץ.
בין הרצים היה גם פינו צרויה, מנכ"ל הרשת שאמר: "רשת מדיקה חרתה על דגלה לקחת חלק פעיל בקהילה ואנו רואים חשיבות עליונה בפעילות זו. אני גאה בעובדי המרכז הרפואי מדיקה RMC והנהלתו, על ההתגייסות למטרה. זה מדהים לראות קהילה שלמה שמתאחדת למען העלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם וקידום אורח חיים בריא".
חן פורמן, מנכ"ל המרכז הרפואי מדיקה RMC, הוסיף: "כמרכז רפואי שנמצא בעפולה, היה זה רק טבעי שנהיה שותפים ליוזמה המדהימה הזו. כמי שעוסקים רבות בבריאות האישה, היה חשוב לנו לתרום את חלקנו ולתמוך בחולות ובמחלימות באזור. הקשר עם הקהילה בה אנו חיים מלווה את הפעילות שלנו יום יום ואני שמח לראות ביום מרגש ומעצים זה את העובדים ובני משפחתם"

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|