"הכאב הוא כפול: על החטופים ועל המחיר הכבד ששילמנו ועדיין משלמים בחזית"

טקס ממלכתי לציון 100 ימים לשבי החטופים בעזה נערך אמש בלובי קרית הממשלה בנוף הגליל – בהשתתפות ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט ויו"ר מרחב העמקים בהסתדרות, ליאון פרץ. דוברות העירייה

בנוף הגליל ציינו אמש 100 ימים לשבי החטופים בעזה. הטקס התקיים בהשתתפות עובדי משרדי הממשלה, עיריית נוף הגליל והסתדרות העובדים. יו"ר ההסתדרות, ליאון פרץ פתח בדברים כואבים על המציאות הקשה הפוקדת את מדינת ישראל מיום ה – 7 באוקטובר. "אי אפשר לדמיין מה עובר על החטופים בתוך מנהרות חשוכות בעומק של 30 מטרים בלי מזון , בלי לראות אור יום, בלי שינה, בלי תרופות. הכאב הוא עצום. חייבים להחזיר אותם הביתה".
ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט אמר כי הכאב הוא כפול על החטופים ועל המחיר הכבד ששילמנו ועדיין משלמים בחזית המלחמה בעזה "מה שמחבלי החמאס ניסו לעשות לנו ב -7 באוקטובר זה רצח מתוכנן, ממוקד, מכוון מטרה ומאורגן. בדיוק ההיפך מהבלוף  שדרום אפריקה ושאר חבריה מנסים להציג בהאג. רוצחי החמאס לא שגילו שמץ של חמלה לתינוקות, לילדים , לקשישים. הם התנהגו כמו מפלצות, אפילו אי אפשר להשוות אותם לחיות, זה יעשה עוול לבעלי החיים. האסון הוא כבד אבל יש לנו צבא חזק ויש לנו מדינה חזקה, בסוף אנחנו ננצח!".
בהמשך הטקס הקהל עמד דקה דומיה ובסיומה יצא להפריח 136 בלונים שכיסו את השמיים בצהוב.
ראש העיר פלוט נשא תפילה לשובם של החטופים הביתה, לשלומם של חיילי צה"ל, להחלמתם של הפצועים ולחזרתם של המפונים מיישובי הצפון והדרום לבתיהם לאחר שיושג ביטחון מלא "במלחמה הזאת צריך הרבה אורך רוח אבל אין לי ספק שבסוף אנחנו ננצח!" סיכם פלוט.