״אתם לא לבד״: מהולנד באהבה לנוף הגליל

משלחת גדולה ראשונה של נוצרים אוונגליסטים אוהבי ישראל מהולנד ביקרה בעיריית נוף הגליל, במטרה להביע סולידריות ולתמוך במאמץ המלחמתי
צילום: דוברות העירייה

26 נוצרים אוונגליסטים מהולנד  הגיעו ביום שני השבוע לביקור מרגש בעיריית נוף הגליל.  חברי המשלחת, אנשי עסקים הולנדים, באו במטרה לתרום, לסייע ולהכיר מקרוב את הצרכים של נוף הגליל בתקופת המלחמה. המשלחת בליווי הכומר סלים שלם התקבלה על ידי ראש העיר רונן פלוט במפגש מרגש שהתקיים בעירייה. פלוט הודה על התמיכה במדינת ישראל בשעתה הקשה והציג את האופן שבו נוף הגליל מתמודדת עם צרכי המלחמה בתחומים השונים: מיגון, הגברת הביטחון האישי, תמיכה במשפחות המגויסים והמפונים המתארחים בעיר. "מדינת ישראל נקלעה למציאות קשה מאז ה – 7 באוקטובר אבל יש לנו מדינה חזקה  וגם במערכה זו ידה תהיה על העליונה – צדקת דרכינו תנצח״.
חברי המשלחת הביעו את הזדהותם המלאה עם מדינת ישראל וייחלו לניצחונה במערכה. "אנחנו פה כדי להגיד לכם שאתם לא לבד, אנחנו אתכם ויש לנו את הזכות הגדולה לעזור לכם ולעמוד לצדכם בכל זמן" אמרו בהתרגשות.
ראש העיר, רונן פלוט סיכם :"חברים אמתיים מתגלים בשעת משבר. אנו מאוד מעריכים ומוקירים את התמיכה בישראל, העובדה שעזבתם הכל והגעתם לכאן מהולנד, בעיצומה של המלחמה , מלמדת על הקשר החם בינינו שעומד בכל מבחן בימים הטובים ובימים הפחות טובים, אתם תמיד תומכים ומושיטים יד" יצוין כי מאות אלפי נוצרים אוונגליסטים אוהבי ישראל מקהילות ברחבי העולם תומכים מאז תחילת המלחמה במאמצים המלחמתיים של ישראל ובסיוע בעורף. בסיום ביקורה בנוף הגליל נפגשה משלחת האוונגליסטים מהולנד, עם נשיא המדינה יצחק הרצוג.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|