"תמיד דאג ללוחמים": עפולה נפרדת מרס"ל זיו דדו

רס"ב דדו, היה מנהל עבודה לוגיסטיקה בגדוד חי״ר 51 ונפל בלחימה מול מרצחי החמאס, בהתקפה האכזרית ב-7 באוקטובר. "תודה על הזכות להכיר אותך", אמרו חבריו, "נפרדת מאיתנו כגיבור מלחמה, כגולנצ'יק אמיץ וכחבר שנפל על קדושת השם והמולדת".
השימוש בתמונה נעשה על פי סעיף 27א

העיר עפולה אבלה עם היוודע דבר מותו של אחד מטובי בניה, רב סמל בכיר זיו דדו. הודעה על כך שגופתו זוהתה נמסרה אמש לבני משפחתו. רס"ב דדו, היה מנהל עבודה ולוגיסטיקה בגדוד חי״ר 51.
מאז פרצה המלחמה המתינה משפחת דדו לגלות מה עלה בגורלו של זיו, המתנה קשה ומורטת עצבים, וכאמור לבסוף אמש הגיעה הבשורה המרה.
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "זיו, איש גולני ועפולאי לנצח, הוא סמל לגבורת לוחמי צה"ל וכך נזכור אותו לעד".
ההודעה על הבשורה המרה הובילה לכאב ועצב רב בקרב בני משפחתו, חבריו של זיו ז"ל, חיילים ומכרים. "השם "דדו" היה רץ בגדוד והיה ידוע שאם צריך משהו דדו ידאג לזה לקרות", אמרו חבריו: "הוא תמיד דאג ללוחמים שהיו בראש מעייניו. מי היה מאמין שבסופו של דבר נדבר עליך בלשון עבר. זיו היה הראשון להסתער ונפל בגבורה. הלב מרוסק לחתיכות".
חבר מועצת העיר איתי כהן ספד לזיו ואמר: "חבר יקר, נוח על משכבך בשלום. רק לפני כחודש וקצת לערך נפגשנו כל השכבה וזאת הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותך וחיבקתי אותך, זו הייתה הפעם האחרונה שקראת לי בשם החיבה שלי, זו הפעם האחרונה שראית ממש את כל חבריך מהילדות ומספסל הלימודים. עכשיו אנחנו נאלצים להיפרד ממך. אנחנו נפרדים מחבר יקר, מחבר שהיה גיבור מלחמה. בכל הימים שכולם ידעו שאתה נעדר אמרנו שזיו יודע להסתדר בכל מצב, אבל הבשורה המרה הגיעה לפתחנו. תודה על הזכות להכיר אותך. נפרדת מאיתנו כגיבור מלחמה, כגולנצ'יק אמיץ וכחבר שנפל על קדושת השם והמולדת. לנצח אחי אזכור אותך תמיד".
הלווייתו של רס"ב זיו דדו תיערך היום בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בחולון. משפחתו תשב שבעה ברחובות. יהי זכרו ברוך.