תלמידי ויצו ניר העמק ניקו את הכיתות- המנקות יצאו למסעדה

כמדי שנה, תלמידי הכפר החליטו להתגייס בעבודות הניקיון "השוטפות" במטרה להביע את הערכתם למנקות שעושות את מלאכתן במסירות ובאכפתיות. הם לא הסתפקו בכך ודאגו לגייס סכום כסף ששימש לתשלום עבור ארוחה משותפת במסעדת בשרים

תלמידי הכפר במהלך מבצע הניקיונות

כפר הנוער ויצו ניר העמק מוכיח שבוע אחר שבוע כי מעבר להצלחות הלימודיות, וההישגים הרבים שהוא קוצר, ניתנים גם דגשים לחשיבות הקהילה הסובבת את התלמידים והעובדים, כל זאת כחלק מהערכים החברתיים החשובים המוטמעים בכפר.
מתוקף ידיעה זו מועצת התלמידים בכפר, בהובלתו וליוויו של רונן וטורי, הוציאה בשבוע שעבר לפועל יוזמה ייחודית, יצירתית וראויה לכל הערכה, במסגרתה הצטרפו התלמידים למשימות ומטלות הניקיון בכפר.
התלמידים הניחו את התיקים בצד, עטו כפפות גומי, הצטיידו במטאטא, מגבים, ועזרים נוספים והחלו במשימות ניקיון מגוונות בכיתות ובחצר בית הספר ובהן טיאוט, איסוף וריקון אשפה, הרמת כסאות, ניקוי לוחות למידה, והכנת בית הספר ליום הלימודים הבא.
מנכ"לית הכפר אסתי כהן שבירכה על המיזם שהפך כבר למסורת בכפר, סיפרה כי מטרת היוזמה היא להביע את הערכת התלמידים לעבודתן המסורה, הקשה והחשובה של עובדות הניקיון לאורך כל השנה.

צוות המנקות במסעדה
צוות המנקות במסעדה

במסגרת הפעילות, התלמידים לא הסתפקו בעזרה. קודם לכן הם גייסו סכום כסף מתלמידי בית הספר ולאחר שהיה בידיהם סכום מכובד, הם החליטו לעשות בו שימוש לטובת הזמנת העובדות לארוחת בשרים דשנה ועסיסית במסעדת "האחוזה גריל- בר" בעפולה. לעובדות הניקיון הנרגשות הצטרפו מנהלת הכפר אסתי כהן, רונן וטורי ונציגות מהתלמידים.
"החוויה הייתה מרגשת לכלל השותפים", אמרה אסתי כהן, "המנקות התרגשו מאוד מתשומת הלב של התלמידים, מהעזרה והפירגון שהן קיבלו במהלך העבודה המשותפת והתלמידים התרגשו לעזור. הם עשו זאת בהתנדבות ובמצב רוח טוב מאוד. אנחנו אוהבים ומעריכים את עובדות הניקיון בכפר ואנו מבקשים לעזור להן לשמור על מבני הלימוד והכיתות שלנו", סיכמה כהן.
רונן וטורי שמוביל את המועצה הסביר: "התלמידים פוגשים את המנקות באופן קבוע, מכירים אותן ורואים את העבודה הפיסית הקשה שהן עושות על בסיס יומי, והם אלו שהחליטו לפני כמה שנים כי ברצונם לעזור להן ולו ליום אחד, ובהמשך זה כבר הפך למסורת מבורכת. זה חלק מהחזון החינוכי שלנו בניר העמק ואני שמח על ההירתמות של התלמידים בכל פעם מחדש".

 

העמק: רופאות ורופאי נשים מוחים על צביעות העולם הליברלי – אל מול פשעי המלחמה של החמאס

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|