תלמידות חב"ד והצוות החינוכי ערכו טקס פרידה מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל

לאחר חודש וחצי בהם הפכה הקומה האמצעית במכללה לבית ספר לבנות של חב"ד, התקיים טקס פרידה של התלמידות והצוות מהסגל צילום: דוברות המכללה

לאחר חודש וחצי של אירוח חם ולבבי במכללה הטכנולוגית נוף הגליל נפרדו מאתיים תלמידות בית הספר חב"ד בנות והצוות הנפלא בראשות המנהלת שטערנא פסטרניק ממנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל וצוות המנהלה.
במשך חודש וחצי נהנו התלמידות ממבנים נגישים, מטופחים, אולם ספורט, חדר מורים, מכונת צילום, מקלטים מטופחים ובעיקר מיחס חם ואוהב מצד המכללה ועובדיה.
בטקס מרגש שהתקיים במכללה, הודה צוות המורות והתלמידות להנהלת המכללה על הכנסת האורחים ואף העניקו תשורה, תמונת הרבי מלובביץ ושעון קיר בבחינת אין לך אדם שאין לו שעה.
בדברי הברכה כתבו הבנות: "בסיומה של תקופה כל כך משמעותית ואיכותית, ברצוננו לומר מספר מילים. קבלת הפנים לה זכינו, אין לה אח ורע, הכנסת אורחים חמה ולבבית וכל מה שצריך בשמחה ומאור פנים מהיום למחר. במקום לצאת עם תעודה מעניקים לכם את התודה וההוקרה, על רעש לא מוכר, הפסקות שוקקות חיים, טריקות דלתות, ריצות ומשחקים, על ארוחות בתוך הכיתות, על הפיכת חדר המרצים לחדר שלל התפקידים. על סיוע מידי באחזקה באופן משפחתי ומקצועי, על שיחות נעימות על הסגל המדהים, על חומרי ניקוי ללא מגבלות וחישובים. על צילומים אינסופיים, אישור לשער חדש, הנגשה להפסקות וכל יום משהו חדש, זכינו לחוות יחד רגעים לא פשוטים בעם ישראל ועם זאת לחוש מחוזקים, כי "מי כעמך ישראל."
סגל המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ברצוננו את פועלכם להוקיר. אין כמוך ואתם ראויים לכל הערכה."
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל הודתה על השותפות והתרגשה לקבל במתנה את תמונת הרבי מלובביץ' עם הכיתוב: "תחשוב טוב, יהיה טוב"..
"זה היה מפגש מרגש, מלא בטוב ובאהבת ישראל, אמרה מנכ"לית המכללה והוסיפה, מה שאתם עשיתם ואנחנו עשינו זו הערבות ההדדית בתפארתה, תמיכה בימים מורכבים ומאתגרים. מאחלת לכם בהצלחה עם חזרתכם לבית הספר, ובעיקר, תמיד שמורה לנו כאן פינה חמה לכם."

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|