תכירו: "כפתור הפרפר" המציל חיים

דרך הכפתור שהוטמע באתר המועצה האזורית עמק המעיינות אפשר לדווח או לפנות באופן דיסקרטי בנושאים הקשורים לאלימות במשפחה צילום: המחשה (FREEPIK)

המועצה האזורית עמק המעיינות מצטרפת למאבק באלימות במשפחה ושילבה באתר הרשות את כפתור הפרפר – פיצ'ר שדרכו אפשר לדווח או לפנות באופן דיסקרטי בנושאים הקשורים לאלימות במשפחה.
מטרתו של הכפתור היא להקל על הפונים בקבלת הסיוע בלחיצת כפתור ללא צורך בהזדהות, וללא השארת עקבות במכשיר של הפונה או בהסטוריית הגלישה. הפניות באמצעותו מגיעות לעמותת "ל.א. לאלימות" שפועלת בתחום מעל 40 שנה, ונציגיה זמינים למענה 24/7.
כפתור הפרפר משולב בעמוד הראשי של אתר המועצה בסמוך ללוח ההודעות הרצות, ובכך מצטרפת המועצה האזורית לשורה של ארגונים פרטיים ועוד רשויות אשר הטמיעו את הפיצ'ר החשוב בפלטפורמות הדיגיטליות שלהן.

פיצ'ר באתר המוא"ז – כפתור הפרפר – שדרכו אפשר לדווח או לפנות באופן דיסקרטי בנושאים הקשורים לאלימות במשפחה. צילום: מסך אתר מוא"ז עמק המעיינות

מאחורי הכפתור עומדת חברת "קאבו – מתחברים לעולם בטוח", שמגדירה את עצמה כסטארט-אפ חברתי שהוקם כדי למזער את תופעת האלימות במשפחה, ושהצוות שלה מורכב ממתנדבים. שני היזמים שמובילים את החברה הם פרי שלום ונתנאל אמר. המיזם זכה השנה בהאקתון של פורון מיכל סלה – תחרות שנתית שמטרתה לפתח מיזמים למניעת אלימות במשפחה, ונערכת לזכרה של מיכל סלה ז"ל, שנרצחה על ידי בן זוגה.
במועצה אומרים: "פיתוח הפיצ'ר והסיפור העומד מאחוריו הם מרגשים ובלתי נתפשים כאחד, אנו גאים לקחת חלק ולהיות שותפים."