תכירו: המרצה לתוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל שפותח דלת לשילוב בעולם ההייטק

אילון נצר הוא חולם אך גם מגשים. מנכ"ל חברות בינלאומיות אשר מחלק את חייו בין המבורג שבגרמניה למכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ורואה בעשייתו לשילוב סטודנטים מהמכללה בחברות הייטק מובילות, שליחות אמיתית. צילום: דוברות המכללה

בימים אלה נרשמו למעלה מארבעים סטודנטים וסטודנטיות מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל לסדנא ייחודית ואיכותית, קידום תעסוקתי לשילוב בתעשיית ההייטק, יוזמתו של המרצה במגמת הנדסת תוכנה, אילון נצר.
נצר, 30, תושב נוף הגליל ומרצה במגמת הנדסת תוכנה מוביל בימים אלה את מיזם ההכוונה הממוקד למען הסטודנטים במכללה בעלות מסובסדת על ידי המכללה ועל ידי החברה בראשה הוא עומד.
"הבנתי את דחיפות הצורך בהכוונת סטודנטים לתעסוקה בעקבות הראיונות שקיימתי לסטודנטים כדי לקבלם לעבודה בחברה flebotec. אומר אילון, המסביר את הרציונל בייסוד סדנת ההכנה המרשימה שיזם ואליה נרשמו ארבעים סטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
אילון בשיתוף פעולה עם הנהלת המכללה תפר חליפה אישית ומותאמת לסטודנטים במכללה והכין סדנה ממוקדת ומוכוונת לקראת איתור, התאמה והכוונה ממוקדת לקבלה לעבודה בחברות הייטק.
אילון, "הסדנה מורכבת מחמישה שלבים, שיווק עצמי, חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, לינקדין, הכנה לראיון עבודה. לצד הסדנה אנו מקיימים גם ליווי אישי והכנה לעולם התעשייה עם מומחים בנושא כמו בכירים בתחומים הבאים: פסיכולוגיה תעסוקתית ויעוץ קריירה, יעוץ ארגוני בפיתוח הון אנושי, השמה ומנטורינג."
יצוין כי כל מפגש ילווה על ידי מומחים בתחומו אשר יעשירו ויכווינו את הסטודנטים בצאתם לעולם התעסוקה. עלות הסדנה כאמור מסובסדת פעמיים, פעם אחת על ידי המכללה ופעם שנייה על ידי חברת flebotec, בראשה עומד המרצה אילון הרואה בעשייתו למען הסטודנטים שליחות.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, אשר יזמה את שיתוף הפעולה ואף הודיעה לסטודנטים על סבסוד עלות הסדנה אמרה, "זוהי ללא ספק בשורה חשובה מאוד לסטודנטים במכללה, מיקוד והכוונה, ליווי אישי במשעול העולה ללמידה בדרך לחברות ולמפעלים בהם ישתלבו בוגרנו."