שר התיירות חיים כץ קיים סיור עבודה ראשון בנוף הגליל

השר נחשף למיזמי התיירות הגדולים המוקמים בעיר: פארק המים, טיילת צ'רצ'יל ואומגה אקסטרים הכי ארוכה בארץ. צילום: דוברות העירייה

שר התיירות חיים כץ ביקר ביום שני השבוע בעיריית נוף הגליל ופתח את ביקורו בישיבת עבודה מקצועית בהשתתפות צוות משרדו וראשי המנהלים בעירייה.
ראש העיר רונן פלוט הציג סקירה קצרה על העיר ועל המהפך שמתחולל בה בשנים האחרונות. הוא ציין כי ברשימת היעדים שסומנו על ידי העירייה עומד חזון הפיכתה של נוף  הגליל לאטרקטיבית גם בתחום התיירות.
ראש העיר הסביר כי מיקומה של העיר בלב הגליל, סמיכותה לנצרת והיותה מוקפת בשטחים ירוקים ורצועות נוף מרהיבות, מעניקים לה יתרון תיירותי עצום "לנוף הגליל יש פוטנציאל תיירותי אדיר שמעולם לא מומש" אמר ראש העיר והציג שורה של מיזמים תיירותיים גדולים שנמצאים בשלבי ביצוע שונים, בתוכם אומגה אקסטרים הארוכה ביותר בארץ, מסעדה מרחפת על הנוף, פארק מים וטיילת נוף ביער צ'רצ'יל.
בפני שר התיירות כץ הוצגה גם התכנית להקמת רכבל מהר יונה להר התבור, תכנית שהועלתה על ידי העירייה לפני מספר שנים ואף נבדקה כדאיותה הכלכלית, אך נגנזה בשל העלויות הגבוהות המסתכמות במאות מיליוני שקלים. שר התיירות אמר כי יבחן מחדש את האפשרות ליישום התכנית בשיתוף משרד התחבורה. השר כץ אמר הוא עוקב מקרוב אחרי ממכלול הדברים הטובים שקורים בנוף הגליל ונהנה לראות את ההתפתחות האדירה של העיר :"העיר מתפתחת בצעדי ענק, הכספים שמושקעים בעיר מניבים פירות" אמר והוסיף כי משרדו יבחן ברמה המקצועית את כל בקשות התמיכה של העירייה :"אני בהחלט רואה את הפוטנציאל התיירותי הגלום בעיר, יש כאן תשתית תיירותית בלתי רגילה שמעולם לא מומשה״.

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|