שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר במגדל העמק

ליברמן:""אני מבקר במגדל העמק כל כמה חודשים כבר שנים ארוכות ואני רואה את מגמת השינוי החיובי והסימנים לכך הם אזורי תעשייה וקריית ההיי-טק משגשגים המחפשים תמיד עובדים."

ראש העיר אלי ברדה אירח השבוע את שר הביטחון אביגדור איווט ליברמן לפגישת עבודה במגדל העמק. את תחילת ביקורו פתח שר הביטחון בביקור חולים אצל רב העיר, יצחק גרוסמן, יחד עם ראש העיר אלי ברדה וממלא מקומו סרגיי אוקלנדר ולאחר מכן המשיכו יחד לפגישת עבודה בבית "יד לבנים" שם קיבל השר סקירה נרחבת על התפתחות העיר, האתגרים העומדים לפנייה והחוזקות של מגדל העמק. במהלך ביקורו של השר עלו מספר נושאים חשובים לביטחון העיר ותושביה כגון תוספת תקציב לטובת שיפוץ מקלטים, בחינת אפשרות להקמת שכונת אנשי קבע במגרשים המיועדים לקוטג'ים ושיבוץ גרעין נחל להמשך מגמת שיפור אחוז המתגייסים לצה"ל ופעילויות בתנועות נוער ובמועדונים והעברת מפעלים צבאיים ממרכז הארץ למגדל העמק.
שר הביטחון התייחס לביקורו בעיר וציין: "אני מבקר במגדל העמק כל כמה חודשים כבר שנים ארוכות ואני רואה את מגמת השינוי החיובי והסימנים לכך הם אזורי תעשייה וקריית ההיי-טק משגשגים המחפשים תמיד עובדים. חשוב להמשיך במגמה להביא ולפתח מפעלי היי-טק נוספים כי העתיד שלנו במדינה הוא בחדשנות. בנוסף נעשית פה עבודה טובה בחינוך וחשוב להמשיך להשקיע בנושא". את ביקורו חתם השר במפעל "אספיר" במפגש בהשתתפות בעלי מפעלים ומנכ"לים ממגדל העמק והמייצרים חלקים ורכיבים בנושאי ביטחון.