שת"פ בין חברת הבנייה הבינ"ל "בסט" למכללה הטכנולוגית נוף הגליל

כחלק מדרישות מה"ט הסטודנטים יוכלו לזכות בדיפלומה המיוחלת רק לאחר שיציגו אישור על ביצוע עבודה מעשית בחברת בנייה. צילום: דוברות המכללה

כנס חשיפה ראשוני לסטודנטים במגמת הנדסת בניין התקיים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. כחלק מדרישות מה"ט הסטודנטים יוכלו לזכות בדיפלומה המיוחלת רק לאחר שיציגו אישור על ביצוע עבודה מעשית בחברת בנייה. בכנס, נחשפו הסטודנטים לפרקטיקה, עבודה מעשית בתחום הבנייה בשיתוף עם חברת הבנייה המובילה בארץ ובעולם, בסט.
את הכנס פתח, אלבר עוואד, ראש מגמת הנדסה אזרחית במכללה אשר הציג את הערך המוסף בלמידה בשטח, את חשיבות הפרקטיקום לסטודנטים בעת הזו ולעתידם.
יועץ מה"ט של מגמת הנדסת בניין, צפריר פרקיס שיתף את הנוכחים בדרישת מה"ט במעבר מפרויקט גמר לפרקטיקום מלווה פרויקט.
עוד השתתפו בכנס החשיפה, תהל זימן אשר הציגה את מודל "גלגל התנופה" בראשו היא עומדת ואת התיווך בין חברות הבנייה למכללה בשילוב סטודנטים בחברות בנייה.
מנהלת משאבי אנוש של חברת הבנייה בסט לילך ליברמן, ערכה הכרות למשתתפים עם חברת הבנייה, חשיבות הפרקטיקום, הציפיות של החברה מהסטודנטים במהלך הפרקטיקום, יתרונות הפרקטיקום לסטודנט ולחברת הבנייה.
סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים, סיגל גופר, תיארה את כל שלבי תהליך הפרקטיקום לסטודנטים במכללה.
יצוין כי התהליך יתקיים באופן הבא, כל סטודנט יציג את מועמדותו בפני ועדת המיון הפנימית במכללה, לאחר קבלתו על ידי ועדת המיון הפנימית יעבור הסטודנט לשלב ב', ועדת קבלה של חברת בסט.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, ברכה את הסטודנטים ואת חברת הבנייה ואמרה, "המכללה שלנו היא בין המכללות החלוצות והמובילות, המתחילות את תהליך הפרקטיקום כחלק מתוכנית מה"ט, אני מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת בסט חברה בינלאומית בעלת מוניטין אשר הסטודנטים במכללה יזכו לליווי של מהנדסי החברה בלימוד בשטח, שיתוף פעולה שייתכן ויוביל בהמשך גם לקליטת הבוגרים שלנו בחברה."