שמחה בהיכל הספורט: הפועל עפולה העפילה לחצי גמר סל

עפולה גברה על רעננה בתוצאה 82:64 במשחק החמישי בין השתיים (בסיום הסדרה 3:2 לעפולה). קורן ג'ורנו הצטיין לאחר שקלע 17 נק' מתוכם 5 שלשות, 6 ריב' ו- 6 אס' ו-4 חט', שני הזרים העפולאים הול ופיצ'פטריק סיימו עם דאבל פיגרס. עפולה תפגוש בחצי הגמר את אליצור נתניה. צילום: עילאי אהרוני

קורן משמחה: קבלן העליות ג'ורנו, במשחק מצויין קירב את עפולה לעלייה לליגת העל

הפועל עפולה עשתה צעד נוסף לעבר ליגת העל לאחר שגברה היום (שישי) על מכבי עירוני רעננה 64:82 במשחק החמישי – בסיום 3:2 לעפולה בסדרה הטוב מבין 5 העפילה לשלב חצי הגמר בו תפגוש את אליצור נתניה לסדרת הטוב מתוך 5 משחקים בסיומה המנצחת תוכרז כעולה לליגת העל.
את המשחק עצמו בדקות הראשונות התחילה עפולה רע, עם ריצה של האורחים מרעננה 10:3, רק לאחר כ-4 דק' ברבע שחקניו פרל נכנסו למשחק. רעננה המשיכה להובילה- תוצאת סיום רבע ראשון 21:15 לרעננה.
ברבע השני הצליחו חניכיו של רועי פרל להשוות את התוצאה ל- 38:38. ברבע השלישי התפתח משחק צמוד עד לדקה השישית , החל מדקה זו שחקני עפולה לחצו על הדוושה והפרש הנקודות עלה- בסיום הרבע השלישי 50-58 לעפולה.

מנהל הקבוצה עודד עקיבא מנצח על השמחה גדולה בהיכל הספורט בעפולה.
מנהל הקבוצה עודד עקיבא מנצח על השמחה הגדולה בהיכל הספורט בעפולה

ברבע הרביעי עפולה המשיכה ללחוץ ונראה היה שלשחקני רעננה נגמר האוויר, עפולה עלתה לדו ספרתי ולא עצרה עד לסיום המשחק כאמור 82:64 ועלייה לחצי הגמר.
עפולה ספגה במחצית השנייה רק 26 נקודות וקיבל משחק אדיר מקורם ג'ורנו שסיים עם 17 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. בסה"כ שחקני עפולה קלעו 10 שלשות ב-43 אחוז וספגו רק 42 אחוז לשתיים. שחקניה האמריקאים של עפולה סיימו עם דאבל פיגרס, המצטיין של הליגה ג'ימי הול המשיך עם האחוזים המצוינים לאחר שקלע 13 נק', וקטף 10 ריב', טוראליאן פיצ'פטריק קלע גם הוא 13 נק' וקטף 14 ריב'.

רועי פרל מאמן הקבוצה בסיום על ההעפלה לחצי הגמר ועל היריבה מנתניה: "הייתה סדרה קשה מאוד נגד קבוצה עם המון ניסיון, עם שחקנים שכבר עלו ליגה בקבוצות אחרות, וזה הציב בפנינו אתגר גדול מאוד, בסופו של יום הדברים שהביאו אותנו לסיים במקום הראשון ולהיות קבוצה מנצחת גם בסדרה הזו, הכריעו המלחמה, ההגנה והביחד שלנו. בסדרה הבאה אנחנו עתידים לפגוש קבוצה מצוינת, הקבוצה מנצינה עם המון כשרונות, ויכולת לכפות את המשחק שלה על היריבה, כמונו והולך להיות פה מאבק בין שתי קבוצות עם הרבה דברים דומים, ואנחנו מקווים מאוד שנצליח במשימה ולהעלות לליגת העל בסוף הסדרה".

קןרן ג'ורנו בסיום המשחק: "האווירה באולם הייתה מדהימה מהרגע הראשון וזה נתן לנו הרבה ביטחון , אני חושב שהיינו מדוייקים בדברים שאנחנו רוצים לעשות בהגנה ובהתקפה ושמח שהצלחנו להביא את זה לידי ביטוי על המגרש ולעלות לחצי הגמר"״.

קלעו לעפולה: קורן ג'ורנו(6 ריב', 6 אס', 4חט') 17 נק', ג'ימי הול(10 רב', 4 אס', 3 חט'), טוראליאן פיצ'פטריק(14 ריב', 5 אס', 4 חט') 13 נק' כ"א, לוקס גולדברג(4 ריב', 5 אס') 12 נק', רועי נציה(3 ריב', 2 חט') 9 נק', תום ספקטור( 1 ריב', 1 חט') 8 נק', תומר אסייג(6 רריב' 3 אס') 5 נק', צחי יתאח 4 נק', כן שותפו דניאל נג'ר, אלון דרוקר