שלמה מליחי: "לעיר ליכודית, יש סוף סוף סיכוי אמיתי לראש עיר ליכודי"

"יש לי תכנית ויש לי את כל תמיכת ממשלת ישראל": אירוע האושפיזין המסורתי של שלמה מליחי, המתמודד לראשות העיר עפולה נערך אמש בהשתתפות שרים בכירים וחברי כנסת. צילום: מטה שלמה מליחי

אמש, התכנסו בסוכתו של שלמה מליחי, מועמד הליכוד לראשות עיריית עפולה מעל 300 איש אשר באו לשמוע, לתמוך ולפגוש את שרי ממשלת ישראל הרבים, חברי הכנסת, אישי ציבור והרבנים שהגיעו לתמוך בשלמה מליחי וברשימת הליכוד בעיר.
שלמה מליחי: "אני בפוליטיקה העפולאית 30 שנים, הייתי סגן למירון, סגן לאלקבץ. המצב של עפולה לא טוב. הציבור לא מרוצה. לא מהתעסוקה, לא מהחינוך, לא מתשתיות התחבורה והפקקים ובעיקר לא מהקיטוב והשנאה שהחדירו בנו מירון ואלקבץ האחד לשני ב 20 השנים האחרונות. יש לי תוכנית ויש לי את כל תמיכת ממשלת ישראל. הבחירות הללו יוכרעו בסיבוב שני, ואני היחיד שיכול לנצח את אלקבץ בסיבוב השני. אני יודע לכנס את כל הקולות נגד אלקבץ לבית אחד".

ח"כ אופיר כץ יו"ר הקואליציה ובכירי הליכוד בסוכתו של  שלמה מליחי
ח"כ אופיר כץ יו"ר הקואליציה ובכירי הליכוד בסוכתו של שלמה מליחי

אופיר כץ, יו"ר הקואליציה: "הגענו לתמוך בשלמה מליחי, וברשימה הנפלאה, יש כאן רשימה מכובדת של שרים וח"כ מכובדים. זאת אמירה. אנחנו עם שלמה מליחי, תומכים בשלמה מליחי לראשות עפולה. יש לזה משמעות. שלמה יודע להביא משרדי ממשלה ושרים למען העיר עפולה. אם שלמה יהיה ראש העיר עפולה תרוויח בענק. אנחנו במגמת עליה בסקרים".
דני דנון: "בישיבות סיעה בכנסת אין כזו נוכחות, כולנו מכירים את שלמה עשרות שנים. הוא נשמה. הוא לוחם. יום אחד שבו אתם תשימו פתק בקלפי וחמש שנים שהוא יעבוד בשבילכם".
שר החוץ, אלי כהן: "כל השרים וחברי הכנסת כאן משתי סיבות עיקריות, הראשונה עפולה יקרה לליבנו ואנחנו רוצים בהתפתחותה. והשנייה כי יש לנו נבחרת מעולה ומדהימה בראשות שלמה מליחי. חשוב לדעת, לגרום להתפתחות רק מהתקציב שגובים מארנונה למגורים ותעשיה זו חוכמה קטנה. אם רוצים התפתחות של עיר צריך זה להביא תקציבים ממשלתיים ממגוון משרדים ותחומים, ללא ספק, מי שיכול לעשות את זה שלמה ורשימת מחל."
שר האנרגיה, ישראל כץ: "בנימין נתניהו, השרים כל הממשלה וחברי הכנסת מעוניינים בהצלחת שלמה והצלחת הרשימה. אנחנו רוצים לראות את עפולה מחוברת וחזקה ונסייע בכל דבר".
בהמשך נשאו דברים והביעו את תמיכתם חברי כנסת ושרים נוספים ורבים.