שלל מדליות למתאגרפי עפולה באליפות ישראל

אליפות ישראל לאגרוף שנערכה באילת אירחה למעלה מ-100 מתאגרפים מכל רחבי הארץ ובסיומה הצליחו כל מתאגרפי עפולה לשוב הביתה עם שלל מדליות

אליפות ישראל לאגרוף, הנקראת גם גביע הים האדום, שנערכה באילת האירה פנים למתאגרפי עפולה. באליפות, שהתקיימה לפני מספר ימים, השתתפו למעלה מ-100 ספורטאים וביניהם נבחרת של ארבעה מתאגרפים בעפולה הנושאים את השם 'צוות פנדה' של ה'מרכז לאגרוף אולימפי' בעפולה בהנהלת המאמן סרגיי שמטוב.
ארבעת המתאגרפים שיצאו לאליפות כללו שתי מתאגרפות אלבינה שטורמרביץ' (בת 15) ואלכס קרדול (בת 10) שקטפו שתיהן את המקום הראשון ומדליית זהב בקטגוריה שלהן וכן שני המתאגרפים ארטיום טאראנטס (בן 11) ומילאן איינבינדר (בן 9) לקחו את המקום השלישי בקטגוריות שלהם.
יש לציין כי ענף האגרוף נחשב לאחד מענפי הספורט האהובים בעפולה, בין היתר, הודות לדחיפה אדירה שהעניק לאורך השנים המשנה לראש העיר וחבר המועצה מיכאל ברקן שמכהן כיו"ר איגוד האגרוף הישראלי וכן המאמן הוותיק ולדימיר בבייב שהצליח לייצא מתאגרפים רבים שרשמו הישגים נפלאים לאורך השנים כגון נאטשה אוסטרואומוב שזכתה באליפות אירופה, אחיה מיכאל אוסטאומוב ורן ולסנקו שאף הם רשמו הישגים בזירה הארצית והבינלאומית וכמובן גם בימים אלה תחת שרביטו של המאמן סרגיי שמטוב שרושם הישגים רבים של המועדון כגון ויאצ'סלב שמטוב אלוף ישראל שבע שנים ברציפות.