"שלום מיד נכנס לי ללב. אני מצדיעה ומודה לו"

מחווה מחממת לב של אורטל חכמון ממושב פרזון הובילה לעיצוב ושדרוג חדרו של שלום שטרית, לוחם גולני שאיבד את רגלו בלחימה בעזה. בגלבוע אומרים: "אורטל היא ישראל היפה, וביטוי מקסים לרוח הגלבוע במיטבה". צילום: דוברות הגלבוע

מצדיע לגיבור: אורטל חכמון עם שלום שטרית, לוחם גולני שנפצע במלחמה

להתגייסות מחממת הלב של אורטל חכמון ממושב פרזון, נחשפו רבים מתושבי הגלבוע והאזור כבר לפני כחודשיים, כשהחליטה לקחת על עצמה לארח בביתה, ולהאכיל מידי יום, מאות חיילים.
אבל אורטל ממש לא הסתפקה בכך וברגע ששמעה על מיזם חדש של מירי בלבול ('צו שמונה למעצבות'), בו עושים סטיילינג לחדרים של לוחמים ולוחמות שנפצעו, היא יישר העמידה את כישוריה ויכולותיה (כמעצבת ומלבישת בתים), כדי שלוחם גולני שלום שטרית מעפולה, ישוב לחדר מקסים, נעים ומפנק לאחר ששוחרר מביה"ח.
עכשיו, בואו נסביר משהו: המילה "לעצב", זה לא בדיוק מה שאורטל עשתה לחדר של שלום.

אורטל חכמון במהלך הסטיילינג לחדרו של . צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע
אורטל חכמון מהגלבוע במהלך עיצוב חדרו של פצוע צה"ל שלום שטרית
קיר מעוצב בחדרו של לוחם גולני שלום שטרית. צילום" דוברות מוא"ז הגלבוע
קיר מעוצב בחדרו של לוחם גולני שלום שטרית

כי אורטל דאגה לשפץ ולשדרג את כל החדר, כשהיא מוסיפה כל דבר שניתן לעלות על הדעת על מנת להעניק לחייל הגיבור, את ההרגשה הכי נעימה שבעולם.
לצורך הפעילות היא גייסה אנשי מקצוע מדהימים מהגלבוע, שצבעו את החדר, התקינו מיטה וארון חדשים, והוסיפה את כל הסטיילינג הנדרש על מנת להעמיד חדר מושלם.
שלום שטרית הוא גיבור אמיתי (לוחם גדוד 13 בגולני), שנפצע במהלך הקרב על מוצב כיסופים ב-7.10, פציעה שאילצה את הרופאים לקטוע את רגלו. לפיכך, דאגה אורטל שאותו עיצוב מחדש יכלול הנגשה ונוחות בהתאם למצבו. ופה לא נגמר הסיפור.

קיר מעוצב בחדרו של לוחם גולני שלום שטרית. צילום" דוברות מוא"ז הגלבוע
קיר מעוצב בחדרו של לוחם גולני שלום שטרית

כשהגיע שלום לראשונה לביתו, אורטל דאגה לערוך לו קבלת פנים עם המון אנשים שחיכו לו מתחת לבניין עם דגלים, ובבית הוא גילה ערימה עצומה של מתנות מפנקות, כולן תרומות שגייסה אורטל למענו.
בגלבוע אומרים: "כשאורטל מדברת אתנו, היא לא מרבה במילים ורק מספרת על החיבור המיוחד שהיה לה עם שלום מאז אותה שיחת טלפון ראשונה. נסתפק ונאמר שאורטל חכמון היא ישראל היפה, וביטוי מקסים לרוח הגלבוע במיטבה והלב הרחב".
אורטל מסכמת: "שלום מיד נכנס לי ללב וידעתי שאני הולכת להפוך לו את החיים. אני מצדיעה ומודה לו על הזכות, ומאחלת לו החלמה מהירה".
כאשת חסד אמיתית אורטל לא שוכחת להודות לכל הגורמים שסייעו לה במהלך המקסים הזה ובראשם ליריב יוסף (מגן-נר), ועמותת 'כל חסד גילה לרחמים', ולאוריאל כהן (פרזון), "ולכל החברים המדהימים".