שיתוף פעולה מרשים בין המכללה הטכנולוגית לחברת סולאראדג'

"שיתוף הפעולה הפורה והמתפתח בין מפעלי התעשייה למכללה במגוון רחב של קורסים נדרשים, זו ברכה לעובדים המשתלמים, שמתמקצעים ומרחיבים אופקים בתחומם", אומרת רינת ויסבאום, מנהלת היחידה לימודי חוץ, הכשרה וקורסים. צילום: דוברות המכללה

מגמת שיתופי הפעולה בין המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, למפעלי תעשייה באזור הצפון מתפתחת באופן מרשים.
המכללה מציעה שלל קורסים איכותיים ברמה גבוה ומקצועית, להנהלות המפעלים, ומקיימת את חלקם בתוככי המפעל או החברה לשביעות רצון הלומדים.
זהו קורס שני בו השתתפו עובדים בברכת הנהלת חברת סולאראדג' באזוה"ת ציפורית.
בין מטרות הקורס הנלמד, הקניית ידע בסיסי בתחום מערכות פנאומטיות (מערכות של לחץ אוויר) ואמצעי אוטומציה בעזרת אביזרים פנאומטיים, עקרונות פעולה ואחזקה של מערכות שונות.
רינת ויסבאום, מנהלת היחידה ללימודי חוץ מציינת לשבח את הנהלת מפעל סולאראדג' על השקעתם בטיפוח ופיתוח , הכשרה ולמידה של עובדיהם .זוהי דוגמה למפעל הרואה את טובת קידום עובדיו בפן המקצועי. אני מבקשת להודות לאנשי הקשר במפעל, מורן שחל, רכזת הדרכה במפעל ושירלי רחמן, מנהלת משאבי אנוש, ביחד הצלחנו ליצור חווית למידה מיוחדת.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, ברכה את בוגרי הקורס ואמרה, "כל קורס חשוב שכזה זו ברכה לעובד ומעבר להעשרה העצמית ופיתוחו של העובד, כל קורס כזה מעניק כלים ממשיים להתמודדויות מקצועיות ומעשיר את העובד, ועל ידי כך משביח את איכות העבודה במפעל."