"שישי משמעותי" לתלמידי עפולה

בעקבות המעבר לחמישה ימי לימוד בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות בזרם הממלכתי בעפולה, עיריית עפולה נערכת לשינוי ובונה בימים אלה תכנית פעילויות מגוונת לתלמידים.

ישיבה עם כל גורמי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי לימי שישי

"שישי משמעותי" יוצא לדרך. זה השם של התכנית החדשה שבונים ומקדמים בימים אלה בעיריית עפולה. כזכור, לפני קצת יותר משבוע התקבל האישור ממשרד החינוך לפיו תלמידי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות בזרם הממלכתי בעפולה יעברו ללמוד חמישה ימים בשבוע, עיריית עפולה נערכת לשינוי ובונה בימים אלה תכנית פעילויות מגוונת לתלמידים. השבוע התכנסה בעירייה וועדת ההיגוי הרשותית על מנת לבחון את המערכים הקיימים כבר בשלב זה בימי שישי, לצד דיון בתוכניות מגוונות שיתווספו בהמשך לפרויקט זה.
בישיבה, שנוהלה ע"י מנכ"ל העירייה שלום שלמה, השתתפו מנהלות ומנהלים מאגפי החינוך, צעירים וקהילה, נוער, אגף תיאום, בקרה ומצוינות, ספורט, רשת שחקים, בית המוסיקה ומדריכי ספורט, שחייה, התעמלות ובעלי תפקידים נוספים. בכוונת העירייה לאפשר לתלמידים היצע עשיר של תכני חינוך בלתי פורמליים כמענה לאתגרי החינוך של המאה ה-21. בין התכנים הנבחנים, לצד ענפי הספורט השונים, תנועות הנוער ופעילויות התנדבות בקהילה, גם תכנים מיוחדים כגון לימודי סייבר, בינה מלאכותית, הכנה לשירות צבאי משמעותי ותכנים רבים ונוספים.
מנכ"ל העירייה, שלום שלמה, אמר לאחר המפגש: "ראש העיר הטיל עליי ועל חברות וחברי הנהלת העירייה להעניק את מלוא הקשב וכלל המשאבים על מנת לספק לתלמידינו את התכנים הטובים ביותר במסגרת תכנית 'שישי משמעותי'. התוכנית הינה חלק בלתי נפרד בחזונו של ראש העיר להעצים את מערכת החינוך בעפולה כמובילה ומצטיינת, מערכת היודעת להתאים את עצמה לאתגרי השעה". 

 

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|