שירות ניקוי ספות בחיפה עד הבית

במקום להשקיע סכומים גבוהים מאוד על ספה חדשה, דעו שקיים שירות ניקוי ספות המגיע אליכם עד הבית. צילום: freepik

אם אתם גרים בחיפה והסביבה והספה שלכם כבר לא נראית כמו שרכשתם אותה, זה לא אומר שאתם חייבים לרכוש ספה חדשה. במקום להשקיע סכומים גבוהים מאוד על ספה חדשה, דעו שקיים שירות ניקוי ספות המגיע אליכם עד הבית עם כל המכשור המקצועי וחומרי הניקוי המותאמים לספה שלכם, כך שהיא תחזור להיות יפה ונקייה מכתמים. המשיכו לקרוא ותוכלו לדעת ממה מורכב השירות.

• התמודדות עם כל סוגי הכתמים

ספה בבית היא המקום שצובר הכי הרבה אבק וכתמים. לפעמים אלו כתמי אוכל, לעיתים כתמי מים או מיץ ופעמים רבות גם כתמי שמן וכתמי שתן כאשר בבית יש ילדים קטנים. המראה של הכתמים אינו אסתטי ויש כתמים כמו כתמי השתן או כתמים של קפה שנשפך, אשר יוצרים ריח נוראי שמשפיע על כל החלל. ניקוי ספות בחיפה עם נקי ברגע,  יאפשר לכם לקבל שירות מקצועי הכולל חומרי ניקוי מיוחדים המותאמים לסוג הבד של הספה שלכם.

חומרי הניקוי שאיתם מגיע המנקה המקצועי, מכילים אנזימים מפרקים לפי סוג הכתם. בעזרת מכונה ייעודית, המנקה יחדיר את החומר לספה, ימתין כעשרים דקות והכתמים יתפרקו וישאבו חזרה יחד עם הנוזל. מדובר על שיטה מצוינת המאפשרת להתמודד עם כל סוגי הכתמים.

הכרות עם כל סוגי הבדים והתאמת הניקוי אליהם

אחד היתרונות שיש בהזמנת שירות ניקוי ספות בחיפה והסביבה, זו העובדה כי מנקה הספות המקצועי מגיע עם המון ידע בניקיון של כל סוגי הבדים. לפני ביצוע העבודה, הוא מאבחן את סוג הבד ומתאים את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי אל הספה. כך למשל, ספת עור תקבל טיפול ניקוי שונה מספה העשויה מבד קורדרוי. הכל מותאם ונבדק לפני באזור צדדי של הספה, על מנת שהיא תצא נקייה מכתמים וללא נזקים.

יש אלטרנטיבה מצוינת שמגיעה אליכם עד הבית

אם הספה שלכם צברה כתמים, זה לא אומר שאתם חייבים להחליף אותה או לשלוח אותה למפעל ניקוי או לעשות כל פרוצדורה אחרת. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא טלפון אחד לשירות ניקוי ספות בחיפה והמנקה המקצועי יגיע אליכם עד הבית בשעה שנוחה לכם. מדובר בשירותי ניקוי שניתן לבצע גם בבוקר, גם בצהריים וגם בערב והם לא מצריכים מכם משהו מיוחד.

ניקוי הכולל ייבוש

אחת הבעיות בניסיונות של אנשים לנקות את הספה בעצמם, היא העובדה כי הם מחדירים לתוך בד הספה מים. המים שמחלחלים לתוך הספה, לא מתייבשים באופן מלא ומייצרים עובש שאינו בריא לבני אדם וגם מריחים אותו באופן מיידי ויותר חזק ככל שעובר הזמן. שירותי ניקוי מקצועי מגיעים עם מכשור שמבצע ייבוש של הספה לאחר הניקוי, דבר שמונע את המצב הזה.

בסוף מה שקובע הוא המחיר

אז לאחר כל היתרונות שהצגנו, בשורה התחתונה, כמה יעלה לכם התענוג הייחודי הזה? העלות נעה בין 350 שקלים ל- 1000 שקלים, סכומים נמוכים שלא מגיעים לעלות של ספה חדשה שתרכשו. גם אם הספות שלכם ישנות, השירות הזה מתאים עבורן ויחסוך לכם כסף רב. בעלות מאוד משתלמת, תקבלו ספה נקייה כחדשה.
לסיכום, ניקוי ספות מקצועי בחיפה הוא שירות יעיל מאוד המעניק לכם ספה בנראות חדשה, במחיר משתלם ועם המון יתרונות נוספים.