שיטות חדשניות להרזיה

ארבע שיטות להרזיה ועל הזריקה שהיא הבשורה הגדולה בעולם ההרזיה. צילום: freepik

אין דבר יותר מתסכל מאשר לנסות להתמודד עם עודף משקל ללא הצלחה. לצערנו מדובר על אחת מהבעיות הגדולות ביותר בישראל וגם בעולם כולו. אנשים רבים סובלים מעודף משקל מבלי שהם מצליחים להשתלט עליו או להחזיר את המצב לקדמותו. האם זה אומר שיהיה עליכם להשלים עם המציאות הזו? כמובן שלא. חובה עליכם לחפש שיטות חדשניות להרזיה שיביאו אתכם בדיוק לנקודה הרצויה. ברגע שתמצאו את השיטה שמתאימה לכם, יהיה לכם קל להחזיר את המצב לקדמותו. נדגיש כי יכול להיות שלכם תתאים שיטה אחת, בעוד לאחרים תתאים שיטה אחרת לגמרי. מהסיבה הזו אנו מציעים לכם מספר שיטות להרזיה מהן תוכלו לבחור את המתאימה ביותר. זו שתצליחו בזכותה להשיג את התוצאה אותה הצבתם לעצמכם בתחילת הדרך.

• ניתוחים וטיפולים פולשניים

אומנם ניתוחים וטיפולים פולשניים להרזיה היו תמיד בחיינו. ישנה רשימה ארוכה של ניתוחים אותם יהיה ניתן לעשות כדי להשיג את התוצאה. אך כל הזמן מצטרפים ניתוחים נוספים שיכולים להביא את התוצאות הרצויות. אם בעבר הכרתם ניתוחים וטיפולים מסוימים, כיום ככל הנראה תכירו אופציות חדשות. היתרון בבחירה מהסוג הזה תהיה כי השגת התוצאה תהפוך להיות קלה ליישום. לרוב גם לא תצטרכו להתאמץ או לבצע פעולות מרחיקות לכת מהצד שלכם. מצד שני ניתוחים וטיפולים פולשניים מביאים איתם תקופת החלמה לא קצרה בכלל. יש כאלה שיודעים מראש כי הם לא בנויים לאופציה הזו, היא רק תרחיק אותם מהשגת המטרה.

• זריקות הרזיה

אחת מהבשורות הגדולות ביותר בעולם ההרזיה בשנים האחרונות נוגעות לזריקות הרזיה. זריקה להרזיה היא זריקה שמדכא את התיאבון, כתוצאה מכך היא מאפשרת לרדת במשקל. עד היום אנשים מספרים כי הם הצליחו להוריד עשרות קילוגרמים רק בזכות הזריקות הללו. עם זאת לא כולם יהיו זכאים לקבל את זריקות ההרזיה, הן ניתנות לרוב במצבים מסכני חיים. לא כל השמנה כרונית תהיה כזאת שתחייב את הרופא לתת זריקות המסייעות לרדת במשקל. החדשות הטובות הן שמי שכן יצליח להשיג את הזריקות יראה תוצאות מדהימות. בדומה לניתוחים ולטיפולים פולשניים, לא תצטרכו להתאמץ יתר על המידה. התוצאות יהפכו להיות עובדה מוגמרת כעבור מספר שבועות של שימוש.

• אימון EMS

כולם מבינים כי קשה מאוד לרדת במשקל בלי לעשות פעילות גופנית בעצימות מסוימת. הרצון לרדת במשקל על ידי שינוי התפריט לא בהכרח יביא איתו תוצאות רצויות. אימוני EMS הפכו להיות דרך חדשנית וטובה לרדת במשקל. מדובר על אימונים קצרים במיוחד, הם מתבצעים רק במשך כ-20 דקות. האפקטיביות של האימון הקצר תהיה זהה לאפקטיביות של אימון ארוך ומתמשך. הפתרון הזה טוב לאלה שעמוסים עד מעל הראש, ולא מוכנים להתחייב לפעילות אחרת. על ידי התמדה תוכלו לראות סוף כל סוף את התוצאה אותה הצבתם לעצמכם. תוכלו להגיע למצב בו תוצאות האימון יסייעו לכם להפחית עשרות קילוגרמים .

• דיאטת לורן

נמאס לכם לשמוע על דיאטות? כל מי שמתמודד עם עודף משקל בוודאי משתתף עם הקביעה הזו. אך דיאטת לורן מביאה איתה בשורה אמיתית לכל אלה שנמאס לכם להתנסות בדיאטות לא יעילות. דיאטת לורן היא דיאטה במסגרתה מתאימים אישית לכל אחד את התפריט הנכון עבורו. התפריט כולל בין היתר משקאות מיוחדים שאמורים להפיק את תחושת התיאבון. המציאות מראה כי המון אנשים הצליחו להוריד עשרות קילוגרמים בשבועות ספורים בלבד. התוצאות הן ללא ספק תוצאות מעולות שהמון אנשים רק מקנאים בהן. הביאו את עצמכם למצב בו אתם בוחרים בדיאטה שתביא אתכם להשגת התוצאה הרצויה.