רשת שחקים עפולה מציגה: הורות על הבר

כיצד בונים ביטחון עצמי לילדים ובני נוער, מה יגרום לכם להיות הורים מאושרים ואלו אתגרים עומדים לפתחם של אמהות ואבות בעת הנוכחית, בזמן שישראל במלחמה. מיזם הרצאות חדש של רשת שחקים מחזק את ההורים, הילדים, וגם את העסקים הקטנים. נתראה על הבר?
המחשה ( freepick )

להיות הורה זה תמיד מאתגר, אבל תקופת הלחימה הנוכחית, מעצימה את המורכבות עמה אנו מתמודדים. המציאות השתנתה ברגע ואנחנו נאלצים כהורים לייצר מנגנוני חוסן חדשים לילדנו וכן, צריך לומר את זה, לדאוג גם קצת לעצמנו.
בדיוק למטרה זו יוצאים בימים אלה ברשת שחקים עפולה בסדרת ההרצאות "הורות על הבר!". אמילי זיידל, מנהלת, בית ויצו ורכזת תחום קהילה בשחקים אומרת כי למיזם מספר מטרות. ראשית, לשמוע מאנשי מקצוע כיצד נתמודד בצורה המיטבית עם דילמות וסיטואציות חינוכיות והתנהגותיות לטובת ילדנו וגם עבורנו, ובמקביל, לייצר הפגה מהמתחים והלחצים של החודשים האחרונים, לשתות ולהרים כוסית קטנה, שבינינו, אף פעם לא מזיקה. "הבאנו לתושבי עפולה והסביבה את המרצים הטובים ביותר במגוון תחומים רבים ואין לי ספק שהם יוכלו לרכוש ידע רב וליישם אותו ביום יום בבית. ניפגש במסעדות בעיר כדי לחזק גם אותם ויחד, כולנו ננצח", סיכמה זיידל.
ההרצאה הראשונה, "איך להיות הורה מאושר?", תצא לדרך כבר ביום רביעי הבא במסעדת השוק 34. את ההרצאה יעביר אבישי מתיה, מאמן להצלחה. שבוע לאחר מכן שרית יצחק ושרון בר ירצו ב"בבי" בשוק הישן, על אתגרי ההורית המודרנית. ההרצאה האחרונה במיזם תיערך ב-17 לחודש בקפטן בורגר ובה ירצה שרון פאר על בניית ביטחון עצמי וחוסן לילדים ובני נוער.
שימו לב- על מנת שבתי העסק יוכלו להיערך בהתאם- יש להירשם מראש לכל הרצאה. חשוב לציין שמספר המקומות מוגבל. עלות כרטיס סמלית: 10 שקלים.

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|