"רציתי לעשות מעשה קטן וטוב לזכרה של אמא"

סגירת מעגל מרגשת: שירן פרי שאמה שימשה כאחות במשך יותר מארבעה עשורים במרכז רפואי העמק בעפולה ונפטרה ממחלת הסרטן, תרמה את שיערה ביום התרמה מיוחד עבור חולות במחלה

שירן פרי, בתה של גאולה מזרחי ז"ל שהייתה אחות במרכז הרפואי העמק בעפולה 41 שנים וליוותה בתפקידה חולות אונקולוגיות, תרמה את שיערה ביום התרמה מיוחד עבור חולות סרטן שהתקיים במרכז לבריאות השד.
"כשראיתי את הפוסט על יום התרמת שיער במרכז לבריאות השד של המרכז הרפואי העמק היה לי ברור איך אציין השנה את חודש המודעות לסרטן השד. חשבתי לעצמי שזאת הזדמנות מדהימה לעשות מחווה לאימא, ולסגור מעגל קטן בהגעתי למקום עבודתה שהיא כה אהבה והקדישה לו את חיה. אני מקווה שהיא חייכה וחשה נחת", סיפרה שירן.
"גדלתי בעמק ובמרכז הרפואי העמק בפרט. כילדה לאחות שבית החולים היה לה לבית שני ולמקום עבודתה האהוב. אימא הייתה אחות במשך 41 שנים, במחלקה כירורגית ב', כסגנית אחות אחראית, וכאחות מתאמת שד. אני בטוחה שכל אדם שפגש באימא זוכר אותה כאחות למופת, מלאה בנתינה, ואהבה למקצוע ולמטופליה".

גאולה מזרחי ז"ל
גאולה מזרחי ז"ל

"כאחות מתאמת שד במרכז הרפואי העמק, אימא טיפלה בנשים שחלו בסרטן השד וליוותה אותן ואת בני משפחותיהן", מספרת שירן בגאווה. "היא אהבה את עבודתה בכל ליבה, ראתה בה זכות ושליחות והייתה מקור של השראה ותקווה עבור נשים רבות. אני מקבלת הודעות ממטופלות רבות שלה ומבינה בכמה לבבות היא נגעה. היא בהחלט הייתה מלאך בלבן בחייה ובלכתה והגעגוע אליה הוא אינסופי".
"רציתי לעשות מעשה קטן וטוב לזכרה של אמא שתרמה את שיערה 3 פעמים. אין לי ספק שאם הייתה כאן, הייתה רוצה שנפרסם ונעלה את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם והייתה פועלת בכל כוחה, כפי שעשתה מידי שנה, להגברת המודעות.
אני רוצה להקדיש את המחווה הזאת לזכרה של אמי ולכל אותן הגיבורות באשר הן אשר התמודדו ועודן מתמודדות בגבורה עם המחלה ולצוותים הרפואיים שעושים מלאכת קודש להצלת חיי אדם, ימים ולילות. ושנדע רק בריאות״.
בנוסף, אומרת שירן: ״ב02.12 המרוץ הוורוד חוזר לעמק ובו נרוץ כולנו למען הגיבורות. זאת ההזדמנות שלנו להושיט יד למי שמתמודדת כעת עם אתגר חייה. ההכנסות מהמרוץ יוקדשו כולן לטובת תמיכה בחולות בזמן הטיפולים, באמצעות טיפולים של רפואה משלימה, הקיימים כבר כיום בזכות מרוצים קודמים ויורחבו במרכז הסרטן 'בית שולמית' שיחנך בקרוב במרכז הרפואי העמק.
אז אני כאן להמשיך את דרכה של אימא, ואומרת: לכו להיבדק, ובואו לרוץ אתנו במרוץ הוורוד למען הגיבורות שיתקיים ב2.12", מסכמת שירן בהתרגשות.

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|