המדור מפרגן לטליה טולדו והבן זוג שירדו דרומה לכייף בחמימות. פלאש! – רכילות בעמק

↑ טליה טולדו והחבר עמי מכייפים באילת החמימה. אנחנו נוסיף בכיף גדול.

• אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, התארח עם הנהלת המועצה וחלק מהצוות, בעיריית רמלה. ראש העירייה – יואל לביא, ארח את החברים מהעמק, ערך סקירה על העיר והשינויים המתחוללים בה, הציג פרויקטים נבחרים וסיפר על האתגרים העירוניים. בתום הביקור, שהתקיים בספרייה העירונית, העניק לביא תשורה לראש המועצה. סתם שתדעו..

כתבנו דני ברנר לקח טיים אאוט מהריצה אחרי הסקופים לטובת החתונה של צלמנו ניב פייס
כתבנו דני ברנר לקח פסק זמן מהריצה אחרי הסקופים לטובת החתונה של צלמנו ניב פייס

↑ דני ברנר, כתב ישראל היום בצפון חגג בחמישי האחרון בחתונה של הצלם ניב פייס עם בחירת לבו קרן באולמי "רד" בתל עדשים. קבלו סלפי מרחבת הריקודים.

  עורך הדין אוהד פארי חגג אמש את יום הולדתו ה-38. אנחנו רוצים לנצל את הבמה שניתנה לנו ולאחל לו מכאן את כל הטוב שבעולם.

אדל
במילה אחת מתוקים.

↑ אדל וטוני קינש, הילדים היפהפיים שבתמונה, מסבים המון המון אושר וגאווה למדינה, אמם הנפלאה. לייק.

• שלישי בשבוע. נתב"ג. דוד טפיארו, העובד המסור של עיריית עפולה עולה על מטוס ביחד עם עוד כמה וכמה חברים. היעד: איטליה. אנחנו נמתין בסבלנות למזכרת..

שי  קדקודי תחנת המשטרה בעפולה – שי מזרחי וחיים גנון בילו השבוע יחדיו עם נשותיהם באירוע של חברים. אנחנו הבזקנו לטובת תיעוד הרגע.

• דני נאמני, עובד האחזקה בעיריית בית שאן, שהוא גם חבר בוועד העובדים בה, רווה נחת מדברים חמים ומחמיאים שכתבו לו המתנדבים במוזיאון בית שאן הפועל בחסות העירייה. הם תיארו אותו כחשמלאי מקצועי ומיומן שנענה ברצון לכל פנייה, ומסייע לקידומו של המוזיאון כמוסד חינוכי. אם תראו את לחייו סמוקות- דברי השבח וההוקרה הם הסיבה לכך.