אהבנו את האיפור והתסרוקת של ירין פרץ, שאפו לאמא המאפרת הגר. פלאש! – רכילות בעמק

↑ ירין פרץ, בתה של המאפרת הגר זכתה לאיפור וסירוק מיוחד מאמה. אהבנו.

 • סנדרה דיטלוביץ מעפולה שסיימה לאחרונה לימודים בכפר הנוער ויצו ניר העמק, הצטרפה לפני כחודש לצוות המלצריות של BBB  עפולה. סנדרה עתידה להתגייס לחיל האוויר. מה שאתם לא יודעים שכשהיא לא בעבודה – היא מדריכת התעמלות קרקע כבר שלוש שנים ובקרוב תתחיל את השנה ה-4 בתחום. שיהיה בהצלחה.

אייל

↑ יגאל "הסלב" אעידן אבטח השבוע מקרוב את הזמר אייל גולן שמילא את אמפי קיסריה עד אפס מקום. התיעוד לפניכם. אגב, על הצילום אחראי הצלם המוכשר והמקצועי קובי אוחנה.

• משפחתו של מרדכי זינגר ז"ל, מנהל הדואר הראשון בבית שאן, שהמבנה בו שוכן כיום המוזיאון  לתולדות העיר היה ביתה, הפתיעה וריגשה רבים מהתושבים הוותיקים כשביקרה בעיר. בני המשפחה באו אחרי עשרות שנים לראות את הבית בו גדלו. המשפחה, שמסרה צילומים שונים, התרגשה מהתמונות שהציפו אותה בזיכרונות והביעה את תודתה לרשות המקומית שיזמה את הקמת המוזיאון לפני שנתיים ולמתנדבים שמשמרים בנאמנות ובמסירות את עברה העשיר והיפה של בית שאן.

שאפו לניצה הלוי - מנהלת מרכז אתחלתא מיישמת הלכה למעשה את האמרה "נפש בריאה בגוף בריא" זו לא רק סיסמה.
שאפו לניצה הלוי – מנהלת מרכז אתחלתא שמיישמת הלכה למעשה את האמרה "נפש בריאה בגוף בריא"

במרכז אתחלתא "נפש בריאה בגוף בריא" זו לא רק סיסמה. קבוצות של נשים ונערות מכל הגילאים לוקחות אחריות לבריאות משפחתן ומשתתפות במגוון סדנאות קולינאריות לתזונה בריאה ומחזקת. את ההרצאות מעבירה ניצה הלוי – מנהלת מרכז אתחלתא והן מסובסדות על מנת לאפשר לציבור הרחב לקבל מהידע החיוני.

בונג'ורנו: בזמן שאתם מנסים להתאושש מהקיץ הישראלי, אחיקם משה דוד מעפולה, דובר וראש אגף דוברות והסברה במשרד לפיתוח הנגב והגליל נמצא אי שם בארץ המגף- להלן איטליה. סתם שתדעו..

 

יוניש
עושים דו קיום באמצעות בקורס אמנות מזרח מערב, והפעם ביקור באתרים היסטוריים במושב מרחביה

במסגרת קורס אמנות מזרח מערב של "צועדים יחד לעתיד משותף"   נערך ביקור בבית בלומנפלד (היום צפריר) – הבית הראשון שנבנה בעמק בשנת 1911. הביקור נערך בהדרכת דבורה צליל ובהמשך בגלריה של הפסלת רינה חייקין שנמצאת בחצר הבית במושב מרחביה.

"ביפן, על יום כזה, ראש הממשלה עושה חרקירי". האחראי לפוסט השנון: אייל פרדיס, ממלא מקום ראש המועצה בקרית טבעון- בעקבות המשבר המשלש של ביבי – כץ-חרדים. אנחנו לא נגענו..