השף אסף מדר השיק קו מגשי אירוח חדש חבל"ז. טעמנו, מומלץ. פלאש! – רכילות בעמק

תאחלו המון הצלחה לשף אסף מדר מרמת ישי שלאחר מאות פניות של חברים ולקוחות החליט להשיק קו חדש של מגשי אירוח. מעכשיו ניתן יהיה להזמין בטלפון אחד מגוון גדול של מגשי אירוח ממטבחים שונים בעולם. למשל: מגש אסייתי, מגש איטלקי, מגש בשרים ומגש צמחוני או טבעוני. שיהיה בהצלחה.

סיירת נוער בבית שאן, המונה 10 נערים בפיקודו של עובד היחידה לאיכות הסביבה איציק אסייג, יוצאת כל ערב לגנים הציבוריים, לשכונות לטיילות ולמרחבים הציבוריים ובמשך שש שעות מבצעים עבודות מגוונות. שאפו.

ד"ר סלולאר אלון חן הכין לקראת הלימודים הפתעה אטרקטיבית
ד"ר סלולאר אלון חן הכין לקראת הלימודים הפתעה אטרקטיבית

↑ אלון חן, הדוקטור לסלולאר של עפולה מכין לקראת פתיחת שנת הלימודים שלל מבצעים אטרקטיביים עבור התלמידים. פרטים בקרוב…

המורה האהובה של תלמידי אורט רוגוזין ממגדל העמק, קלרה כוחן, לקחה את בתה אדל ויחד ניצלו את החופש הגדול וקפצו לטיול בקרקוב פולין. היה איכותי.

• מזי וורצל, אשת יחסי הציבור הצפונית, שמדבררת בין היתר את הפלאג אין ברמת ישי חגגה בראשית השבוע את יום הולדתה. החגיגה הרשמית נערכה באיחור קטנטן אבל הייתה מושלמת.

רב הווארד יפה מבוסטון ארה"ב נחת בעמק והתאהב במגדל העמק
רב הווארד יפה מבוסטון ארה"ב נחת בעמק והתאהב במגדל העמק

↑  הרב הווארד יפה מבוסטון ארה"ב נוהג לבקר מדי קיץ בישראל ולהכיר בכל פעם פרויקטים חברתיים במקומות שונים ברחבי המדינה. השנה הוא בחר בפרויקט 'מתלות לאחריות' במגדל העמק, שכר דירה למשך שבוע בעיר, התאהב והבטיח לחזק את הקשר בין הקהילות.

ראשית השבוע. עפולה. שימי פרג'י, קודקוד מד"א גלבוע לא מתרשם מטמפרטורה חמימה פלוס ויוצא לצעידה אינטנסיבית ביחד עם חבר. אנחנו קצת הזענו..אבל פירגנו..