"רזי, אתה היהלום הכי גדול של העולם הזה"

סרן רז פרץ מעפולה שנהרג בלחימה הקשה בעזה היה אמור להינשא בקרוב לבחירת ליבו נועם. אמה, ענת, כתבה לאחר האסון פוסט מצמרר ובו סיפרה כמה הוא היה ערכי ומיוחד: "על סיפור הגבורה של רזי בקרב בו נפל עוד יסופר לכל העולם". צילום: דובר צה"ל

בשורת האיוב אמש, על נפילתו של סרן רז פרץ מעפולה בלחימה בעזה, הותירה את בירת העמק מדממת ושבורה. בני משפחתו וחברים של סרן פרץ ז"ל התקשו להתמודד עם האובדן העצום וסיפרו על אדם, קצין, חבר ובן שהיה מלח הארץ, כזה שקורץ מחומר של מנהיגים ורבים צפו שיתקדם בשרשרת הפיקוד בצה"ל.
אבל המתקפה האכזרית של ארגון החמאס בשבת האחרונה הפילו את השמיים על משפחת פרץ ועל כל מדינת ישראל. סרן פרץ היה אמור להינשא בקרוב לחברתו נועם. זמן קצר לאחר קבלת הבשורה המרה על נפילתו כתבה אמה של נועם, ענת, פוסט מצמרר וכואב בו סיפרה על רז.

• "זה חלום של כל אמא בעולם לקבל חתן כזה"

"אני רוצה לספר לכל העולם מי היה החתן שלי, רז פרץ ה' יקום דמו",
כתבה ענת, "אני כותבת ומרגישה שרפה ענקית בלב עם לשונות אש שנשלחות לכל איבר בגוף שלי, שריפה שלא ניתן לכבות, שריפה בלב שתישאר לנצח בליבי. זה חלום של כל אמא בעולם לקבל חתן כזה, לחיות בידיעה ברורה שהבת שלנו תהיה מאושרת לצידו, זוגיות מדהימה שאין לתאר. רזי שלנו, מהיום הראשון שנכנסת לבית שלנו עם נועם שבית אותנו בקסם האישי שלך, באישיות המיוחדת שלך. נאוה ורוני, גידלתם ילד לתפארת, ילד שינק מיום לידתו את כל הערכים הבסיסים להיות אדם טוב ולעשות טוב בעולם. כיבוד אב ואם היו נר לרגלייך. ראינו הערצה מטורפת להורים שלך, ראינו הערצה וכבוד לכל המשפחה המורחבת שלך. הרגשנו את זה במסיבת אירוסין עם נועם, לעולם לא אשכח את השיחה שלך אליי מהבסיס ביום הולדתי. אמרת לי: 'ענתי, יש לי מתנה הכי גדולה בעולם ליום הולדתך ושלחת לי סירטון של הטבעת שקנית לנועם עם יהלום ענק'. רזי, אתה אתה היהלום הכי גדול של העולם הזה, תדע בוודאות שעשית אותי המאושרת באדם מתחילת הזוגיות עם הבת שלי. הייתי בעננים, הייתי רגועה, הבת המיוחדת שלי זכתה בך, שניכם זכיתם אחד בשני. נועם ביתי אהובה, רק אני יודעת מה עברת כל הזוגיות שלך עם רז כשהוא בצבא ואת פה. הייתה לך מערכה נוספת מולו. להיות אישה של קצין בצבא, לוחם, קצין שהיה מורעל על הצבא. זאת אישה שצריכה להיות לביאה ואת לוחמת כמו אמא שלך. לחמת לשמר זוגיות מופלאה לצד הקושי הגדול שרזי בצבא, נשאר שבתות, חגים, מפסיד אירועים, מסיבות. ואת בגדולתך אפשרת לו למלא את תפקיד המ״פ בצורה המושלמת שלו וכך מעידים עליו כל אנשי הצבא שאיתו. על סיפור הגבורה של רזי בקרב בו נפל עוד יסופר לכל העולם ואני אדאג לכך".