רונן פלוט: "הדיבורים על עליית ליגה רק פוגעים בקבוצה"

ראש עיריית נצרת עילית מרוצה מפתיחת העונה של הקבוצה, אך לא ממהר לדבר על ליגת העל: "חוץ מהעיתונים אף אחד פה בקבוצה לא מדבר על עלייה. הגדלת התקציב? אין שום סיבה להגדיל תקציב כל חצי שנה"

הניצחון הדרמטי במחזור האחרון על הפועל ר"ג (2:1) הותיר את הפועל נצרת עילית חזק בתמונה הצמרת (26 נק' לאחר 14 מחזורים), כשהיא לוטשת עיניים לעבר אחד משני המקומות הראשונים שמובילים בתום העונה לליגת העל. השאלה הגדולה היא מה יהיה בחלון ההעברות של ינואר והאם בנצרת עילית ישכילו לחזק את השורות על מנת להיאבק על כרטיס העלייה לליגת העל, משהו שנראה בהישג יד בעונה הנוכחית.
"אין שום סיבה להגדיל תקציב פעם בחצי שנה", כך הבהיר השבוע ראש העיר רונן פלוט שמגלה מעורבות גדולה בקבוצה ותומך בה חזק. "אנחנו קובעים תקציב בתחילת הליגה ורצים עם זה. עליית ליגה? אף אחד חוץ מהעיתונים לא מדבר על עלייה. על עליית ליגה מדברים במחזורים האחרונים ולא בשלב הזה של העונה. הדיבורים האלה רק פוגעים בקבוצה, ולראייה ההפסד במחזור הקודם בבית לבני לוד". יש לציין כי הפועל נצרת עילית נמצאת בשנתיים האחרונות בקו עלייה בכל ההיבטים, לא בכדי ראש העיר פלוט מגלה שביעות רצון גדולה. "יש קבוצה טובה ובריאה, ואנחנו בינתיים עומדים בציפיות. הבעיות היו בעבר כשהקבוצה נאבקה נגד הירידה, אבל כיום אנחנו במקום אחר. הכוונה שלנו הייתה שנצרת עילית תהיה למעלה בטבלה וכרגע אנחנו במקום הנכון".