רוגבי בעמק: הצהרת כוונות של יזרעאל/גלבוע במשחק העונה

המשחק המרכזי של המחזור הרביעי שהפגיש את האלופה מת"א ואת סגניתה יזרעאל/גלבוע במגרשה הביתי, הסתיים בתוצאה מהדהדת 39:12 ליזרעאל. צילום: צחי רייזל

בשבת האחרונה(9/11) התקיים משחק העונה בליגת הרוגבי הישראלית, בו התייצבו שתי אריות הליגה אס"א ת"א ורוגבי יזרעאל, עדיין ללא הפסד לאחר 3 מחזורים, שתיהן חולקות את המקום הראשון בטבלה.
יזרעאל/גלבוע בהדרכת שחקן העבר אמיר בויטלר, עם סגל אנרגטי מאוזן שרובו כולל 7 שחקנים צעירים בגילאי צבא, ו-5 שחקני נבחרת וותיקים שמהווים את שדרת הקבוצה.
המשחק נפתח עם הגנה חזקה של יזרעאל ולא נתנו לשחקני האלופה מת"א לעבור את קו ההגנה אפילו פעם אחת, ההתקפה היזרעאלית היתה חזקה אגרסיבית וללא טעויות ותוך 20 דקות הובילו השחקנים המקומיים 17-0 עם 2 טריים(הנחת הכדור מעבר לקו השער- 5 נק'), אחד של עמית קקון מניר דוד והשני ע"י יותם שולמן מרמת צבי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


תל אביב עוד ניסו לחזור עם טריי שלהם וצימקו ל 17-7, אך לפני המחצית הקפטן של המקומיים מהגלבוע אדריאן ריינסטין הניח את הטרי השלישי במחצית וביחד עם פנדלים(בעיטת עונשין 3 נק') של עמית הרפז ורועי פורת תוצאת המחצית היתה 27-7.
למחצית השנייה עלו שתי הקבוצות היו במטרה  לשים נקודות על הלוח אך ללא הצלחה, הראשונים לשבור את הקפאון היו היו המקומיים יזרעאל כאשר בדקה 65 הניח גלעד גולדשטיין טריי מצויין בריצה חזקה מהסקראם(מבנה של 8 שח' מול 8 שח' היריבה) והגדיל את התוצאה ל- 32-7.
תל אביב לא ויתרו וענו בטריי משלהם אך את המסמר האחרון בארון הניח גלעד ורדי עם טריי מצויין מפנדל מהיר שניצל את חוסר ערנותם של שחקני תל אביב וחתם את התוצאה על 39-12 מהדהד והחלטי!
לשחקן המצטיין של היום נבחר אלן דודין שהיה בכל מקום על המגרש בהגנה ובהתקפה והוביל את הקבוצה בתאקלים ובהתקדמות עם כדור בידיים.
בסיום כאמור נצחון גדול של יזרעאל/גלבוע שמובילים את הטבלה. בשבת הקרובה(16/11)יוצאת הקבוצה למשחק חוץ נגד גליל עליון במטרה להמשיך את המומנטום ולהמשיך להוביל את הטבלה