רבע גמר גביע המדינה: איזו הפתעה מכינה עפולה לבית״ר ירושלים?

כל הכרטיסים למשחק המסקרן ברבע גמר גביע המדינה נמכרו. מאמן הקבוצה שחר ויזינגר: "עשינו את ההתאמות שלנו בכדי להגיע הכי מוכנים שאפשר". צילום: הפועל עפולה

הפועל עפולה תארח מחר את בית״ר ירושלים במסגרת שלב רבע הגמר של גביע המדינה. יהיה זה המשחק הראשון מבין שניים על הזכות לעלות לחצי הגמר.
כזכור, עפולה כבר הדיחה בשלב הקודם נציגה מליגת העל, כשניצחה את הפועל תל אביב.
שערי הכניסה לאצטדיון ייפתחו בשעה 17:30 והמשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 5 לייב.
בקבוצה הדגישו כי אין כרטיסים למשחק, והאצטדיון צפוי להיות מלא עם כ-3000 אוהדים.
הבוקר, הקבוצה תערוך את האימון המסכם כשלרשות המאמן שחר ויזינגר יעמוד סגל מלא להתמודדות – כולל דויד אקוואה, בלם הקבוצה שלא שותף בשני המשחקים האחרונים עקב פציעה.
ויזינגר: ״אנחנו מגיעים למשחק הזה חדורי מטרה ומוטיבציה לאחר שבוע שבו עשינו משחקים טובים והצגנו יכולת טובה, ואף הובלנו פעמיים אך לצערנו פיספנו שני ניצחונות. יש לנו חודש שישליך על כל העונה הזאת, עם חמישה משחקי ליגה ושני משחקי גביע בסה״כ. זה המשחק הרביעי שלנו כבר במפעל הגביע, יהיה אצטדיון מלא ואנחנו רוצים להציג את הכדורגל שלנו כמו תמיד. בית״ר יריבה חזקה, למדנו אותם ועשינו את ההתאמות שלנו בכדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. חשוב מאוד עבורנו להשיג תוצאה טובה במשחק הראשון בכדי לבוא לגומלין בטדי בעוד כחודש עם דחיפה אדירה ממשחקי הליגה, ועם סיכוי ממשי לעלות לשלב הבא בגביע״.
שחר הירש, שחקן הקבוצה שזכה בעבר עם מכבי חיפה בגביע המדינה התייחס לקראת המשחק: ״מרגש מאוד להגיע למעמד של רבע הגמר, למרות שהמועדון הפך חבר של קבע בשלב הזה. בית״ר ירושלים זה מועדון גדול, קבוצה שנמצאת בכושר מעולה עם התקפה מהטובות בארץ. אך יחד עם זאת, יש לנו הרבה מה למכור במשחק וכמובן שזאת הזדמנות טובה לכולנו להראות שאנחנו שייכים לרמות היותר הגבוהות. אמורה להיות חוויה כיפית לכולנו ובמיוחד לאוהדים שיגיעו מחר וימלאו את האצטדיון".