ראש בראש: מירון מאיים בתביעה של 100.000 כנגד אלקבץ

עורך דינו של מירון טוען במכתב ההתראה כי אלקבץ פוגע באמירותיו בטענה כי ראש העיר תומך בשינוי ציביון העיר. מקורבי אלקבץ: "מירון מבוהל"

ראש העיר עפולה יצחק מירון הוציא מכתב התראה לאלקבץ שבכוונתו לתבוע אותו בגין לשון הרע על סך 100000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
במכתב שהעביר מירון לאלקבץ וכותרתו לשון הרע כותב אילן מירון, בא כוחו של ראש העיר: "מזה זמן רב הינך מפיץ בציבור, בין היתר בכנסים שאתה עורך, באמצעי תקשורת וברשתות החברתיות מידע שקרי שכוונתו לפגוע במרשי, לפיו מרשי תומך בשינוי ציביון העיר עפולה ופועל באופן אקטיבי, על מנת לשנות את הרכב הדמוגרפי שלה". עו"ד מירון הביא במכתב ציטוטים של אלקבץ בראיון ברדיו קול רגע שלדבריו לא נאמרו מעולם.
עוד אמר מירון כי הפרסומים נאמרו בחוסר תום לב ובמטרה להסית את הציבור וכן כי והם מהווים לשון הרע.
עו״ד מירון דורש מאלקבץ פיצוי של 100.000 שקלים ופרסום התנצלות ברדיו קול רגע ובשני מקומונים.

אבי אלקבץ באופוזיציה למירון.,הגיש הצעה לסדר יום בנושא
"תביעה שנועדה להפחיד ולהשתיק עשרות אלפים מתושבי העיר." אבי אלקבץ

"באם לא תעשה כן הורני מרשי לנקוט כנגדך בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו בכדי לשמור על זכותיותיו לרבות הגשת קובלנה פלילית", סיכם עו"ד מירון.

• אלקבץ: "זוהי תביעה שנועדה להשתיק ולהפחיד עשרות אלפים מתושבי עפולה"

מקורבי אלקבץ אמרו בתגובה למכתב ההתראה: "מירון מבוהל, לחוץ ונואש מהעובדה שמעשיו ודבריו הופכים את עפולה לעיר מעורבת ומקרבים את קץ שלטונו. זוהי תביעה שנועדה להשתיק ולהפחיד עשרות אלפים מתושבי עפולה שזועקים כבר זמן רב שמירון הופך בדבריו ומעשיו את עפולה לעיר מעורבת. אבי אלקבץ הוא הפה של אותם אנשים שמירון מנסה להפחיד. יותר מנשמח שמירון יתבע בבית המשפט ולא יאיים במכתבי סרק, שם יצטרך להשיב את האמת ולא יוכל יותר "לערבב את עפולה".