קתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם פותחת את שנת הלימודים

שנת הלימודים נפתחה במתכונת מצומצמת, נוכח המצב. צילום: דוברות המועצה

ותיקי העמק החלו השבוע את שנת הלימודים תשפ"ד בקתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם, שמפעילה המועצה האזורית עמק יזרעאל, בשיתוף עם המכללה האקדמית עמק יזרעאל. זו השנה ה- 21 בה פותחת הקתדרה את שעריה ללימודים בפני ותיקי העמק.
בעקבות המצב, שנת הלימודים נדחתה והחלה במתכונת שונה ובאופן מצומצם. בשלב זה, הלימודים לא מתקיימים במכללה, אלא במקומות חלופיים שמאפשרים זאת עבור הלומדות והלומדים בקתדרה.
ארבע סדרות מתוך תכנית הלימודים נפתחו באולם המופעים במזרע: 'רואים עולם באולם' עם יואל שתרוג, 'המוח האנושי' עם עמית אברון, 'אל תעזו להקים מדינה' עם משה חרמץ ו'מסעות, סודות ותגליות' עם עובד כהן, לימודי אנגלית וערבית נפתחו במועדון הקהילתי באלון הגליל.
ריקי שמעוני – מנהלת הקתדרה, אמרה:  "אנו פותחים את השנה ה- 21 בקתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם. התחושות מורכבות השנה, נוכח המצב במדינה. קיבלנו החלטה להמשיך להוביל את המיזם המופלא והצומח הזה למען ותיקי העמק, גם אם פתיחת השנה נעשית באופן מצומצם".
אייל בצר – ראש המועצה, סיכם: "אנו רואים חשיבות רבה בקיום 'שגרת חירום' באזורנו ולכן, החלטנו לפתוח את שערי הקתדרה למען ותיקי העמק. ותיקינו ראויים להרחבת אופקים ודעת, גם בעת הזו. העמק שלנו ימשיך להיות אבן שואבת לחינוך, מהגיל הרך ועד הגיל השלישי."