קרמיקס בעמק: להתקלח בבית ולהרגיש בבית במלון

ארונות אמבטיה שיגרמו לכם להגיד מיד "כזה אני רוצה", מגוון אריחים לבית ומחוצה לו – שיהפכו את החלל לבוטיקי וטרנדי, כלים סניטרים שיתכתבו עם כל עיצוב ולא פחות חשוב: שירות אישי שלא ייעלם אחרי שהאשראי שלכם יחויב. זיו בן משה, הבעלים של מותג "קרמיקס בעמק" בעפולה, מוביל רפורמה צרכנית שמיטיבה עם כולם. הפרטים בפניםfreepik

אחרי אינספור שיקולים והתלבטויות החלטתם בשעה טובה לרענן את חדר האמבטיה? נכנסים בקרוב לבית חלומותיכם ומתלבטים לגבי עיצוב החיפויים בסלון, בחדרים, והחללים החיצונים והפנימיים?
אם הגעתם עד פה, אתם כבר בטח מבינים שצפוי לכם תהליך מאתגר, עם המון המון בחירות שישפיעו על עיצוב חלקת האלוהים הקטנה שלכם.
הטרנדים, הצבעים, הצורות, האפשרויות וכמובן המחיר ישפיעו על הבחירה, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שמאחוריו ניסיון רב שנים בתחום, כזה שגם יוכל לכוון אתכם, לדייק את הצרכים שלכם ולהתאים את התקציב עבורכם.
לכן פנינו לזיו בן משה, הבעלים של "קרמיקס בעמק" באזור התעשייה בעפולה (מול רשת השיווק ויקטורי) שמאחוריו לא פחות מ-13 שנות ניסיון בענף והוא מתמחה בכל סוגי אריחי הקרמיקה ובייצור ושיווק ארונות אמבטיה.
בחנות המעוצבת שבבעלותו, ושפרושה על גבי כ-200 מ"ר, תוכלו להתרשם מקרוב ממגוון עצום של אריחים מרהיבים ועדכניים, ממיטב המותגים האיכותיים, מכלים סניטריים, ממקלחוני יוקרה בהתאמה אישית של חברת "שטרן", (שאותם מגדיר זיו כ"מרצדס של המקלחונים"), וכאמור מארונות אמבטיה שהם בכלל נושא לכתבה בפני עצמה ושעוד ידובר בהם בהמשך. עוד בחנות: תצוגת ברזים, אסלות, כיורי מטבח, כיורים מונחים ומראות.

• "כל לקוח הוא שגריר"

החיבור בין ידע, הבנה לצרכים, ניסיון, מגוון ושירותיות יוצאת דופן, הם הערך המוסף של "קרמיקס בעמק". "פה", מדגיש זיו, "אין טריקים ואין שטיקים, יש תפיסה אחת שהלקוח הוא במרכז וזה מה שחשוב באמת. אני באופן אישי מלווה את הלקוח מהרגע שהוא נכנס לחנות, דרך הצעת המחיר ובהמשך לרכישה ולשלב שהמוצר מותקן אצלו בבית. מיד לאחר ההתקנה אני מתקשר לוודא שכל התהליך הסתיים לשביעות רצונו של הלקוח. אני רואה אותו כפוטנציאלי עתידי, שברגע שיהיה מרוצה הוא גם ימליץ עליי בפני בני משפחה וחברים. בנקודת הקצה, כל לקוח יהיה שגריר, וחשוב לי שהוא יהיה שגריר טוב. לא סתם נאמר במקורות 'טוב שם טוב משמן טוב', אני מאמין במשפט הזה ופועל לשמור על השם הטוב של העסק מדי יום ביומו".

• ארונות עם טאצ' עיצובי

אחת נקודות החוזק המרכזיות של "קרמיקס בעמק" היא העובדה שהעסק הוא גם יצרן של ארונות אמבטיה ובחנות תוכלו להתרשם מ-20 דגמים, בגדלים שונים. איך זה משפיע על הכיס שלכם אתם שואלים? ובכן, משפיע, והמון. "אין פה ספקים, מתווכים ומשווקים שגוזרים קופון בדרך", מסביר זיו, "אנחנו מוכרים ארונות אמבטיה באיכות הכי גבוהה, כשכל גוף הארונות הם מסנדוויץ", יש גם צביעה אפוקסית ואפשר לבחור כל צבע, ללא כל תוספת תשלום, להבדיל ממקומות אחרים. אני יכול להגיד ללקוחות שלי בצורה שקופה שאני יכול להרוויח פחות נוכח העובדה שאני גם מייצר את הארונות ושהם יקבלו את התמורה הכי טובה עבור הכסף שלהם. בעת הנוכחית אני קורא לזה מעין רפורמה צרכנית, אבל כזו שעושה טובה עם כולם, גם עם הלקוחות שמחפשים ארונות ממוצעים וגם לקוחות הפרימיום והלקוחות שקונים ארונות אמבט אקסקלוסיביים. ההנחה בסופו של יום מתגלגלת לכולם – וזה משמעותי בעידן של יוקר מחיה".

 

 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|