קניות בסופר – כך תחסכו בהוצאות הכספיות

קבלו חמישה טיפים לחסוך בהוצאות הכספיות. צילום(pexels.com)

קניות בסופר טומנות בחובן את אחת מההוצאות הכספיות הגדולות אותן עורכים אנשים בכל חודש.
כידוע, יוקר המחיה שנראה שכל הזמן נמצא במגמת עליה, לא ממש תורם – ולמעשה, הוא גורם לכך שההוצאות הללו רק הולכות ועולות..
אז מה ניתן לעשות? ובכן, אין צורך להירשם למסגרת של לימודי כלכלה אבל יש צורך במודעות למספר פעולות שכל אחד יכול ליישם על מנת לחסוך בקניות בסופר – וברוב המקרים, מדובר בפעולות שהינן יחסות פשוטות וקלות ליישם, אשר אינן מצריכות יותר מדי מעבר למודעות להן.

• השקיעו במחקרים מקדימים

השקעה של זמן ומאמץ בביצוע של מחקרים מקדימים יאפשרו לכם להבין היכן תוכלו למצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר – מה שיכול להוזיל את סל הקניות שלכם בצורה משמעותית.
במקרים רבים תוכלו לבצע את הקניות בסופר אחד – אשר מציע את סל הקניות במחיר האטרקטיבי ביותר. במקרים אחרים אתם יכולים להשקיע קצת יותר ולחלק את הקניות ולבצע אותם במספר סופרים שונים.

קנו באינטרנט

אם אתם נמנים על האנשים אשר מגיעים לסניף הפיזי של הסופר ומבצעים את הקניות שם, כדאי שתשקלו לעבור לבצע את הקניות ברשת האינטרנט.
קניות ברשת האינטרנט זמינות עבורכם בכל ימות השבוע ולאורך כל שעות היממה – כך שאתם יכולים לפנות לכם את הזמן בו אתם הכי רגועים ונינוחים ולבצע את הקניות בצורה מושכלת ונבונה.
ברשת אתם יכולים לחפש בהליך פשוט של לחיצה על מספר כפתורים מבצעים על מוצרים שונים אותם אתם מבקשים לקנות.
אתם יכולים להשוות מחירים ב"זמן אמת" בין מספר חנויות וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות מתקדמות – כמו שמירה של רשימות קניות והתבססות עליהן.
מה שכן, יש לקחת בחשבון שהזמנה מהרשת כרוכה בעלות משלוח – אבל מצד שני, היא תחסוך לכם את עלות הנסיעה ואת הזמן – שכידוע גם הוא שווה לא מעט כסף.

מבצעים? רק אם הם באמת משתלמים

אין מה לעשות כנגד העובדה שמבצעים מפתים אותנו וגורמים לנו לקנות גם דבר שאנחנו לא ממש צריכים – ובטח לא תיכננו לקנות אותם.
יחד עם זאת, יש מבצעים שבהחלט ניתן לוותר עליהם – ולו מהסיבה הפשוטה, שעד שנגיע להשתמש באותם המוצרים יחלוף זמן רב ובזמן הזה, יכולים לצוץ עוד לא מעט מבצעים חדשים ואולי אף אטרקטיביים יותר.
לכן, אם נתקלתם במבצע שנראה לכם אטרקטיבי, אתם לא באמת חייבים לשלול אותו – רק בגלל שלא תכננתם לקנות את המוצר. אבל גם לא "לקפוץ על המציאה" לפני שעשיתם עם עצמכם חושבים, הן לגבי הכדאיות האמיתית של המבצע והן לגבי השאלה אם המוצרים הללו אכן ישמשו אתכם בזמן הקרוב.

הצטרפו למועדוני לקוחות/ השתמשו בקופונים

מצד אחד מועדוני לקוחות וקופונים חושפים אתכם ליותר מבצעים – ומבצעים חושפים אתכם לפיתויים ולהוצאות כספיות נוספות.
יחד עם זאת, חלק מהקופונים של חברי מועדוני לקוחות, מותאמים באופן פרטני להרגלי הקניות שלכם ויכולים מאוד להשתלם בעבורכם.
מהסיבה הזאת, ההמלצה היא כן להצטרף למועדוני הלקוחות וכן לעיין בקופונים שאתם מקבלים – אבל, להשתמש בהם בחוכמה.

אל תעשו קניות שאתם רעבים ובנוסף גם אל תגיעו לסופר עם ילדים קטנים

מדובר בשני מצבים אשר יכולים לגרום לכם לקנות הרבה יותר ממה שתכננתם. כשאתם רעבים כל מוצר אכיל שאתם נתקלים בו יכול להיראות לכם מפתה. כשאתם מגיעים עם ילדים, גם הם נחשפים לפיתויים וגם להם יש את הדרישות שלהם – ומעבר לכך, הם יכולים לפגוע לכם בריכוז ובדבקות במטרה – לקנות רק מה שאתם צריכים. לכן, ההמלצה היא להימנע מ-2 המצבים הללו (כמובן, אם זה מתאפשר לכם).