צפו במרדף מהמסוק המשטרתי אחר רוכב אופנוע שסיכן את הציבור

במהלך מבצע אכיפה במרחב הכפרי בצפון הארץ בסוף השבוע, זוהה הרוכב, תושב ואדי ערה, על ידי המסוק, בזמן שהוא נוסע בפראות. במסגרת הפעילות נבדקו כ-200 כלים מוטריים וניתנו כ-100 דו"חות לנהגים. צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע פעלו לוחמי ומתנדבי משמר הגבול בשיתוף המערך האווירי של משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים, במבצע במחוזות צפון וחוף לאכיפת עבירות של נהגים אשר נוהגים בפראות בכלי שטח מוטוריים מסוגים שונים, פולשים לשטחים חקלאיים ומשחיטים אותם.
במהלך הפעילות זוהה על ידי המסוק המשטרתי רוכב אופנוע אשר נוסע בפראות תוך שהוא מסכן את עצמו ואת הציבור. עם קבלת הדיווח מהמסוק, לוחמי מג״ב החלו במרדף אחר האופנוע שבסיומו נעצר.
רוכב האופנוע, תושב כפר קרע, בשנות ה-20 לחייו נעצר והאופנוע הושבת ל-30 ימים ונגרר למתקן משטרתי. בנוסף, נעצר על ידי הלוחמים חשוד נוסף שנהג לאחר שרישיונו נשלל. במסגרת הפעילות נבדקו כ-200 כלים מוטריים וניתנו כ-100 דו"חות לנהגים שנהגו בצורה שמסכנת את חייהם ואת הציבור.
מדוברת המשטרה נמסר: "משמר הגבול והמערך האווירי של משטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות ובמקצועיות ויפעילו את כלל האמצעים למאבק בעבירות במגזר הכפרי במטרה לשמור על ביטחונם ורכושם של החקלאים".

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|