צוות אחיות 'מכבי' חיסנו עשרות חיילים במוצב ליד הגבול

בהמשך לפנייה של אחד המפקדים לאחות המחוזית, שרית שוט, שמיד הרימה את הכפפה, הגיעה מנהלת הסיעוד בעפולה, יונת בן אבי ואחות 'מכבי ללא הפסקה', חיה רצין, ביחד עם שירלי חיון, מנהלת המרחב, וחיסנו עשרות חיילים כנגד שפעת. צילום: מכבי

במכבי שירותי בריאות יצאו לחסן חיילי מילואים באחד המוצבים על הגבול. בהמשך לפנייה של אחד המפקדים לאחות המחוזית, שרית שוט, שמיד הרימה את הכפפה, הגיעה מנהלת הסיעוד בעפולה, יונת בן אבי ואחות 'מכבי ללא הפסקה', חיה רצין, ביחד עם שירלי חיון, מנהלת המרחב, וחיסנו עשרות חיילים כנגד שפעת. משם המשיכו למבצע החיסונים הספונטני למספר יישובים באזור למען חיילים נוספים.
לאחר מכן, בשיחה עם הרופא הצבאי שנכח באזור, הוסבר כי החל גל הידבקויות שפעת, שהודות להגעת הצוות של 'מכבי' נמנע ובזכות תרומתן למשימה נחסכו ימי מחלה של חיילים רבים.
שירלי חיון, מנהלת מכבי שירותי בריאות בעפולה-בית שאן מסרה:" בתקופה זו, בה כל אחד עושה כמיטב יכולתו לתרום לחוסן הפיזי, הנפשי והחברתי במדינה היקרה שלנו, ראינו לנכון להירתם למשימה. זו זכות גדולה עבורנו להגן בריאותית על החיילים שמגנים עלינו פיזית. נמשיך לעשות עבורם ועבור המדינה ככל הניתן, בתקווה לימים טובים יותר שיגיעו במהרה".