צה"ל ושב"כ פועלים במבצע מתוחם וממוקד בג'נין לסיכול טרור

במועצה האזורית הגלבוע עוקבים מקרוב אחר המבצע ואומרים כי לעת עתה, ועפ"י המודיעין, אין התראות על פוטנציאל לירי תלול מסלול. צילום: דובר צה״ל

בפעילות משותפת של צה״ל ושב"כ, הותקפה הלילה מפקדת חמ״ל אחוד במחנה הפליטים ג'נין. כחלק ממאמץ לסיכול נרחב של הסרת איום הטרור ביהודה ושומרון, כוחות הביטחון תקפו מפקדה המהווה את החמ"ל האחוד של הפלגים במחנה הפליטים בג'נין ופעילי "גדוד ג'נין".
המפקדה שימשה בנוסף כחמ"ל תצפית, כמקום התכנסות של מחבלים חמושים לפני ואחרי פעילות טרור, כאזור התחמשות בנשקים ומטענים וכמרכז הקשר והתקשורת של הפעילים.
בנוסף, המפקדה שימשה מחסה לפעילים מבוקשים על רקע ביצוע הפיגועים בחודשים האחרונים בגזרה. במועצה האזורית גלבוע דיווחו כי הם עוקבים בדריכות אחרי האירועים.

דירה ממולכדת במחנה הפליטים בג'נין. צילום: דובר צה"ל
דירה ממולכדת במחנה הפליטים בג'נין

עוד הוסיף ראש המןעצה עובד נור: "כמי שהיו שותפים להיערכות ומלווים את הפעילות מקרוב, נעדכן בכל מידע חיוני ונייחל לחזרת כל כוחותינו בשלום. כפי שהתחנכתי והכרתי משרותי הצבאי וכמי שמאמין בלקיחת אחריות והובלה, כך גם התבטאתי בדבר הצפייה מצה"ל ומערכת הבטחון להיות יוזמים והתקפיים ולדאוג שהשקט והבטחון של תושבינו יושג על ידי פעילות עומק, בתוך שטח הרשות הפלסטינית, בידיעה שלא יהיה מסתור שצה"ל לא יוכל להסיר בדרך לפגיעה במרצחים. רק פעילות שכזו תהווה בסיס לחיסול היכולות המתהוות, הורדת המוטיבציה והחזרת ההרתעה. כאמור, שמחנו לסייע בהיערכות במענים עורפיים חיוניים ובאירוח היחידות בקהילות המחבקות שלנו טרם המבצע, ונמשיך לסייע בכל מה שידרש ונתבקש. אנו מחזקים ומודים לשר הבטחון ולכוחות השב"כ והצבא, ושולחים איחולי הצלחה במשימה. במסגרת הקשר הישיר והרצוף עם גורמי הבטחון והצבא, אני מעודכן על כך שלצד המערכה בתוך ג'נין, תוגברו כוחות הגזרה ברמה ההגנתית על הישובים. לעת עתה, ועפ"י המודיעין, אין התראות על פוטנציאל לירי תלול מסלול, ואדגיש כי המצב במועצה הוא של שגרה מלאה.לצד זאת, אנו מבקשים לגלות ערנות ולדווח על אירוע חריג״.

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|