פותחים שנה אקדמית: כנס מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

כנס היערכות מרשים התקיים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל לרגל פתיחת שנת הלימודים. את הכנס פתחה המנכ"לית, מרב ששון אמויאל, בהצגת חזון המכללה, המטרות המרכזיות לשנת הלימודים והדגשים לסגל המרצים.
בכנס, בו השתתפו ראשי המגמות, מרצים, וצוות המנהלה במכללה, הציגה המנכ"לית את עיקרי ה'אני מאמין' החינוכי, ערכי, חברתי, של המכללה, כמכללה מובילה במיטב מגמות לימודי ההנדסה בצפון.
לאחר דברי הפתיחה התקיימה הרצאה מעניינת שהובילה לשיח מרתק ומעשיר תחת הכותרת: מסטודנט פאסיבי לסטודנט אקטיבי, בהובלתה של ד"ר עינבל ויינברג, ד"ר לחינוך, מנחת קבוצות ומובילה תהליכים בתחום ההוראה והפדגוגיה. דיקנית המכללה, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים, סיגל גופר , הדגישה את חשיבות הקשר עם הסטודנטים, את חשיבות השמירה והפעולה על פי התקנון וכן העניקה מענה לסוגיות משמעותיות העולות מן השדה במכללה.
הצוות שמע בקשב רב גם את רונית מדר, הממונה במכללה על מניעת הטרדות מיניות, ולאחר מכן השתתפו כולם בקבלת שי ואיחולי ברכה והצלחה לרגל פתיחת שנת הלימודים.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, אמרה בברכתה: "אני מברכת אתכם שתטביעו חותם ותהיו מודל לחיקוי לסטודנטים במכללה." המכללה הטכנולוגית נוף הגליל הציבה בחזונה : "מיצוב המכללה כמכללה המובילה בגליל, אשר תהווה מקפצה מקצועית ואישית לקידום מוביליות חברתית. המכללה תקנה השכלה טכנולוגית מקצועית, מתקדמת ורלבנטית לעולם העבודה בתעשייה. המכללה תטפח למידה תוך סובלנות בין תרבותית ותהווה חלק בלתי נפרד מהקהילה. תשמש בית להתפתחות מקצועית עבור הסטודנטים, בוגריה ועבור התעשייה".
המנכ"לית הציגה את המודל האידאלי של בוגר המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הדגישה את השבחת איכות הלמידה במכללה ואת מקומו המשמעותי של המרצה בהקניית יכולת למידה אקטיבית כמפתח לעידוד אחריות של הסטודנט על הלמידה .
מנכ"לית המכללה: "כמכללה המתפתחת בכל יום מחדש, השואפת להיות מגדלור של העולם הטכנולוגי בצפון, חשוב ונכון לחדד, לדייק ולזקק, בכל פעם מחדש את חזון המכללה, המטרות והיעדים, שהם למעשה האבן השואבת להצמחת סטודנט איכותי ברמה גבוהה ביותר. "