עפים על זה: תיכון 'עמל עמק-חרוד' זכה במקום השלישי בארץ בתחרות רחפנים

הגמר סיכם את שנת הלימודים האחרונה 'במרכז היזמות' שבעמל עמק-חרוד, וכלל משימות ואתגרים ממספר תחומים נדרשים בתחום הרחפנים, לרבות תכנות, אווירונאוטיקה ואלקטרוניקה. צילום: עמל

במסגרת אליפות הסייבר הישראלית, שנערכה ע"י משרד החינוך (מינהל תקשוב, טכנולוגיה) בכפר סבא, הצוות מעמל עמק חרוד, שכלל שלושה תלמיד י"ב, הגיע למיקום השלישי והמכובד בגמר היוקרתי, אליו העפילו 25 בתיה"ס, מתוך 1850 שהחלו את התחרות.
הגמר סיכם את שנת הלימודים האחרונה 'במרכז היזמות' שבעמל עמק-חרוד, וכלל משימות ואתגרים ממספר תחומים נדרשים בתחום הרחפנים, לרבות תכנות, אווירונאוטיקה ואלקטרוניקה וכדומה. שופטי התחרות לא הסתירו את דעתם החיובית מהצוות מהגלבוע, שהפגין מקצוענות ומצוינות לכל אורך הדרך.
עובד נור, ראש המועצה: "ברוח עידוד המצוינות בגלבוע אנו עושים מאמצים ניכרים כדי ליצירת תשתיות, לצד הקניית ערכים פדגוגים וחברתיים בבתיה"ס, לטיפוח דורות של יזמים, ממציאי המחר, בעלי חשיבה נועזת ופורצת דרך. שמחתי לשמוע על תחושה של סיפוק וגאווה אדירה של התלמידים ושל צוות בית הספר, ואכן יש להם ולנו הרבה במה להתגאות".
קארן טל, מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל: "אני גאה בתלמידי הרשת שלנו שהגיעו למקומות כל כך גבוהים תוך הפגנת מקצוענות ומצוינות. אני גאה בצוותי המורים והמורות ומנהלת בית הספר לילך שטיין. יחד נמשיך להוביל את תלמידי הרשת לשיאים חדשים של הישגים והצלחות."