עפולה: 6 מדליות זהב לנבחרת ההתעמלות האומנותית

בין המתעמלות העפולאיות שקטפו הישגים בתחרות שנערכה בבירת העמק: אמי שפונט בתרגיל חופשי, מישל נתנילוב בחישוק, אנסטסיה פולשצ׳וק בחישוק, מרגריטה בונדר בחבל, נעמי סמולרנקו באלות, מיה ליבוביץ בחבל, מעדן צ׳נסיה בכדור וסרפימה נחמקין בתרגיל עם אלות וסרט

שש מדליות זהב – זה השלל של מתעמלות נבחרת ההתעמלות האמנותית של עפולה באליפות עפולה הפתוחה לשנת 2022 שנערכה בסופ"ש האחרון ובה השתתפו 300 מתעמלות מכל הארץ.
חגיגה של התעמלות אמנותית בעפולה: בירת העמק לבשה בסופ"ש האחרון חג כאשר קיימה בפעם ה-15 את אליפות עפולה הפתוחה להתעמלות אמנותית. באליפות הפתוחה השתתפו השנה למעלה מ-300 מתעמלות מתריסר יישובים ברחבי הארץ וביניהן עפולה, יוקנעם, קריית ביאליק, אור עקיבא, חיפה, חולון, זיכרון יעקב, מטה אשר שבהן מתאמנות המתעמלות המובילות בישראל כיום. את התחרות שהתקיימה במשך יומיים בהיכל הספורט העירוני, הוביל אגף הספורט העירוני בניהולו של שלומי אלבז והפיקה מנהלת בית הספר העירוני להתעמלות אמנותית אנה גרברניק, מאמנת ושופטת בינלאומית, שהובילה את מתעמלות הנבחרת שלה להישגים רבים כולל 9 מדליות זהב בתרגילים קבוצתיים ואישיים עם מכשיר יד (חבל, חישוק, כדור, אלות, סרט) ובלי מכשיר יד וכן בקטגוריות גיל שונות.

המתעמלות באליפות. צילום: ליאוניד גרבארניק
המתעמלות באליפות. צילום: ליאוניד גרבארניק

בין המתעמלות העפולאיות שקטפו הישגים אפשר לציין את אמי שפונט בתרגיל חופשי, מישל נתנילוב בחישוק, אנסטסיה פולשצ׳וק בחישוק, מרגריטה בונדר בחבל, נעמי סמולרנקו באלות, מיה ליבוביץ בחבל, מעדן צ׳נסיה בכדור וסרפימה נחמקין בתרגיל עם אלות וסרט.
מנהל אגף הספורט, שלומי אלבז אמר: "מדובר בתחרות מסורתית ואיכותית מאוד המארחת את טובות המתעמלות בישראל. תודה לראש העיר אבי אלקבץ על התמיכה והסיוע בהעמדת אולם מאובזר וחדש לנבחרת ההתעמלות העירונית וכן יישר כוח למאמנת אנה גרברניק ולמתעמלות שלנו על ההישגים הנפלאים".