עפולה: תנועת גש"ר תומכת במירון לראשות העיר

נציגי תנועת גש"ר (ש"ס אגודת ישראל ודגל התורה) הבטיחו כי שיתוף הפעולה הפורה בתוך התנועה ובינם לבין ראש העיר יימשך גם בשנים הבאות

תנועת גש"ר בעפולה הכוללת את ש"ס, אגודת ישראל ודגל התורה, בראשות הרב גולד, הליטאים וקהילת ויז'ניץ בראשות הרב זורגר הודיעה ביום שני השבוע על המשך הריצה המשותפת למועצת עיריית עפולה. כמו כן החליטה הסיעה לתמוך ביצחק מירון לראשות עיריית עפולה.
כידוע סיעת גשר הייתה חברה בקואליציה בחמש השנים האחרונות ופעלה רבות למען הציבור הדתי והחרדי בעיר עפולה וזכתה להישגים רבים.
הסיעה פעלה בתחום החינוך, הקמת בתי ספר וגני ילדים וכמו כן בתרבות הפנאי. במסגרת זו היא הפיקה עשרות אירועים לתושבי העיר. כמו כן השתלבה התנועה בפעילות המרכזים הקהילתיים בעיר עפולה וקיימה חוגי העשרה ופעילויות חברתיות רבות לציבור בעיר.
נציגי התנועה הבטיחו כי שיתוף הפעולה הפורה בתוך התנועה ובינם לבין ראש העיר יימשך גם בשנים הבאות למען קידום הצרכים של הציבור הדתי והחרדי בעיר עפולה בפרט ולמען כלל הציבור העפולאי בעיר.

יצחק מירון: ״עפולה מצטיינת בהרכב האוכלוסיה המגוון שלה המהווה בבואה הדומה למרקם התושבים מכל העדות הקיימות בישראל. על פי המדיניות שהנהגתי בעיר יש לאפשר לכל מגזר באוכלוסיה, לחיות על פי אמונתו, השקפתו ומנהגיו. כך גם פעלתי ב 5 שנות כהונתי בשיתוף פעולה מלא עם המגזר הדתי חרדי בעפולה, בו הקמנו יחד בתי ספר, גני ילדים, וקיימנו שיתוף פעולה מלא עם המרכזים הקהילתיים במתן העשרה רבה לאוכלוסייה זו בתחום החינוך הבלתי פורמאלי. ההכרזה על תמיכה תנועת גשר בי היא פרי של שיתוף פעולה שימשך גם בשנים הבאות״.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|