עפולה: תמונות החטופים מוצגות במרכז העיר

חבר מועצת העיר לירז וזאן יצר קשר עם מוקד מטה המאבק להשבת החטופים וקידם יחד עם חברו שלמה מליחי את הצגת המיצג ותליית התמונות, לצד דגלי ישראל: ״עצוב וכואב היה לראות את התמונות של האזרחים החפים מפשע שנמצאים בידי בני העוולה מעזה, אבל עשינו זאת בכדי לעורר את המודעות, לדאוג שכולם יכירו את השמות והפניםל והכי חשוב: לזכור שהם לא אתנו וחובה עלינו לספר את הסיפור שלהם"

תושבי עפולה והסביבה נחשפים החל מאמש למיצג ובו תמונות של 214 חטופים ששבויים החל מהשביעי באוקטובר בידיהם של מרצחי החמאס האכזריים.
התמונות נתלו בגדר הסובבת את המזרקה במרכז העיר. מי שהוביל ויזם את המיזם הוא חבר מועצת העיר לירז וזאן, יחד עם שלמה מליחי.

לירז וזאן תולה תמונת חטופה במיצג למען החטופים במרכז העיר
לירז וזאן תולה תמונת חטופה במיצג למען החטופים במרכז העיר

"מזה מספר ימים בחנתי דרכים להביע את תמיכתי ותמיכת התושבים הן בחטופים, והן בבני משפחותיהם שעוברים תקופה איומה שמלווה בחוסר ודאות, לאחר המתקפה המזוויעה והברברית של החמאס״, סיפר וזאן והוסיף: ״יצרתי קשר עם מוקד המטה להשבת החטופים והם העבירו לי קובץ עם תמונות של 214 החטופים, ובהם ילדים, צעירים, נשים וקשישים. אחרי שהדפסתי אותם יצאתי עם ילדיי, תושבים טובים וחברי שלמה מליחי לתלות את התמונות. עצוב וכואב היה לראות את התמונות של האזרחים החפים מפשע שנמצאים בידי בני העוולה מעזה, אבל עשינו את זה בכדי לעורר את המודעות, לדאוג שכולם יכירו את השמות והפנים והכי חשוב: לזכור שהם לא איתנו וחובה עלינו לספר את הסיפור שלהם. זה גם מסר שהיה חשוב לי להעביר לילדיי הצעירים. נכון שאנחנו לא רוצים להכניס עוד חששות ופחד בקרב ילדינו, אבל לתפיסתי, אם עושים זאת בצורה מבוקרת ואחראית המסר מועבר. במהלך היום וגם בהמשך נדאג שהתמונות יוצגו בצורה ראויה, לצד הדגלים. מהתגובות שקיבלנו מתושבי העיר שחלפו במקום הבנו מהר שעשינו מעשה חשוב, סולידרי ופטריוטי, בעיקר בימים אלה שעם ישראל מתאחד סביב לוחמיו וכמובן סביב החטופים", סיכם וזאן.