עפולה: תכירו את מספר 2 של איתי כהן- אמיר לבון

לבון, צלם מקצועי, איש חינוך ודוקטורנט להיסטוריה מעורב מאוד בשנים האחרונות בקהילה בעיר, “אני ואיתי רוצים לעשות רק טוב לעיר ולצעירים. אנחנו נטולי אינטרסים", אומר לבון

ככל שתאריך הבחירות מתקרב, חושפים מובילי הסיעות בבחירות בעפולה את חברי הרשימה שיובילו לצידם ויהוו את הבסיס לכוורת. היום היה זה הפעיל החברתי איתי כהן שחשף כי הצלם ואיש החינוך אמיר לבון יהיה מספר 2 ברשימה שלו. לבון, 37, נשוי ואב לשניים הוא צלם מקצועי, איש חינוך ודוקטורנט להיסטוריה של האומנות.
על הסיבות שהובילו אותו להיכנס לחיים הפוליטיים לצד איתי כהן אמר לבון: "אני ואיתי פועלים יחד לטובת העיר, לטובת הנוער והתושבים ואנחנו רוצים לקדם הזדמנויות שוות לילדי הפריפריה. יש ביננו המון ניגודים אבל אנחנו יודעים לגשר על זה היטב ולנהל דיאלוג לטובת מה שמשותף ולא מה שמפלג בין הציבור בעפולה. אנחנו מנהלים דיאלוג פורה כבר כמה שנים טובות וזה הוביל לחיבור ביננו. תמיד אמרתי לו שאני מוכן לעזור לקדם מטרות משותפות ולאחרונה זה קרם עור וגידים.
אני חושב שבאמצעות החיבור שנרקם ביננו אפשר לראות שגם אנשים שונים יכולים להגיע למכנה משותף בהרבה נושאים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אנחנו מציעים לציבור שני צעירים שמה שמעניין אותם זה לקום בבוקר ולעשות דברים טובים, פשוטו כמשמעו. התקווה היא שייבחרו בנו וזו גם השאיפה. אין לנו אינטרסים, ונשמח שיבחרו בנו ויעניקו לנו כוח להשפיע על עתיד העיר. הנושאים המרכזיים שמעניינים אותי ושאותם ארצה לקדם הם חינוך, רווחה, תשתיות, תרבות, אומנות, כל מה שצריך בכדי לתת הזדמנות שווה לילדי עפולה, בדיוק כמו ילד מרעננה וכפר סבא.
אני מכיר את זה מקרוב, גדלתי בערים חזקות ואני עובד עם בני נוער בערים הללו כבר שנים רבות. כפי שאמרתי, לנוער שלנו מגיע סיכוי שווה. עם מקפצה לעתיד טוב".
איתי כהן שבטוח כי החיבור יחזק אותו אלקטוראלית הוסיף: “אני מדבר חינוך כל הזמן וראיתי באמיר דמות מהמעלה הראשונה שיכול לקדם תחום זה בעיר.
החינוך הוא נר לרגליו. אמיר יכול לעזור ולתרום במגוון תחומים וזה מתכתב היטב עם תפיסת העולם שלי והאני מאמין שאני מציג בקמפיין. אמיר מביא עמו כישורים חברתיים, חינוכיים, והוא גם מחובר לקהילות רבות. יש נושאים שאנחנו מסכימים ויש נושאים שאנו חלוקים בדעתנו אבל זה מה שיפה ברשימה דמוקרטית. בסופו של דבר לשנינו מטרה משותפת, לתרום את חלקנו עבור תושבי עפולה כשליחי ציבור".