עפולה: שלושת התיכונים בעיר ברשימת התיכונים המצטיינים

משרד החינוך פרסם השבוע את הרשימה הארצית של התיכונים שזכו בתגמול דיפרנציאלי על הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי וביניהם שלושה תיכונים מעפולה, אורט אורן, אורט אלון ואורט יהודה. צילום: דוברות עיריית עפולה

חטיבות עליונות זכו בתגמול הדיפרנציאלי על הצטיינות בתחומים אלו. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 852 בתי ספר שעברו את תנאי הסף ונכללו בחישוב לבדיקת הזכאות. המשמעות היא כי כל מורה בבתי הספר הזוכים יקבל גמול כספי בגובה של עד 9,197 ₪ בהתאם לדירוג בית הספר. בהישגים הערכיים-חברתיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה לשנה הקודמת.
ברשימה היוקרתית נמצאים שלושת התיכונים של העיר עפולה אורט יהודה, אורט אלון ואורט אורן בעפולה עילית. יש לציין כי ברשימה מופיע גם תיכון כפר הנוער ניר העמק.
טינה ולדמן, ראש מינהל חינוך: "אנו גאים בכל מוסדות החינוך שלנו, במנהלות ובמנהלים, בצוותי המורים ובתלמידים הנפלאים שמשנה לשנה משפרים את ההישגים הלימודיים שלהם ולא פחות חשוב מכך, ההישגים הערכיים-חברתיים. על כך גאוותנו. אני מברכת על התגמול שיינתן למורים, שנותנים את הלב והנשמה למען הצלחת התלמידים".
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "ברכות לראש מינהל החינוך טינה ולדמן ולסגניתה נגה בן אילוז ולכל צוות המינהל. כמו כן אני רוצה לברך את רשת אורט על השותפות המוצלחת ארוכת השנים, כל הכבוד לצוותי ההנהלה וההוראה, וכמובן לתלמידות ולתלמידים! כולנו גאים בכם מאוד. כפי שעשינו בחמש השנים האחרונות, כך גם נמשיך בשנים הבאות להשקיע את מלוא המשאבים במערכת החינוך העירונית, בפדגוגיה ובבינוי. אין דבר חשוב מזה".